Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Berätta allt! Positivt och negativt. Bra "förstahund"? Ordet är fritt.
2
Svar
28
· Visningar
5 289
Senast: Sony
·
Övr. Hund Efter en lång tid av konflikter så kom jag äntligen in på frågeställningen: "varför väljer min hund att lyda mig när jag säger åt henne...
2
Svar
22
· Visningar
2 191
Senast: EmelieK
·
Övr. Hund Har idag fått hem min underbara valp :love: (tråd kommer när bilderna finns på datorn) och har tänkt att jag ska använda klicker när vi...
Svar
5
· Visningar
916
Övr. Hund Jag har en Tollare som är ca ett år gammal. Sedan i våras så har hon blivit så himla slö och ointresserad av att leka och busa. Innomhus...
Svar
18
· Visningar
1 133
A
Övr. Hund Vilka raser har hunden i sig? Det rör sig om 4 raser, en ras är inte godkänt i sverige och är väldigt ovanlig. Här kommer bilden...
Svar
7
· Visningar
821
Senast: Abraham
·
Övr. Hund Pim killes und har börjat få konstiga "kli"ryckningar. fast han kliar ändå inte utan bara vivtar med benet. Dom har smörjt in honom med...
Svar
3
· Visningar
3 032
Senast: Fannsan
·
V
  • Låst
Övr. Hund Ngn som känner till ngn uppfödare till Varghybrider ?
3 4 5
Svar
88
· Visningar
23 047
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Knyckte iden från nån annan häst tråd :angel: Sätter in en bild på en hund å så ska ni gissa rasen. den som har rätt sätter in en ny...
32 33 34
Svar
662
· Visningar
41 043
Senast: Stolpskottet
·
Övr. Hund Vet inte helt säkert men börjar fundera på om mmin lilla grabb har lite problem med analsäckarna. han luktar verkligen röv och slickar...
Svar
3
· Visningar
1 461
Senast: verrdogan
·
Övr. Hund har inte sett hunden i verkligheten men är det verkligen en amstaff? Ser verkligen inte ut så på bilden :confused: En amstaff är för...
Svar
11
· Visningar
1 126
Senast: pippilotta
·
Övr. Hund Här kommer lite nya bilder på Piru och Jääkäri Grabbarna grus tillsammans. Jääkäri ligger förväntans fullt (som vanligt)...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 630
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Vi ska adoptera en hund från Irland!! Undrar om det finns någon som har adopterat från utlandet som kanske kan ge mig lite råd:idea: .
2 3
Svar
42
· Visningar
3 903
Senast: peace
·
Övr. Hund Ikväll har jag ställt till det ordentligt! Mammas hund, en amerikansk cockerspanielhane på 10 år, har alltid varit väldigt "egen"...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: nevin
·
Övr. Hund Min Schäfer pojke :)
Svar
0
· Visningar
124
Senast: lillbeka
·
Övr. Hund Hundägare kan få förbud Sköter de sig inte ska de kunna dömas till fängelse Olämpliga personer ska inte få ha hund. Den som bryter...
2
Svar
26
· Visningar
1 888
Senast: Lazio
·
Övr. Hund Vet någon en bra, billig, tyst klippmaskin lämplig till långhårig hund? Gärna sladdlös. /Maria
Svar
5
· Visningar
1 236
Senast: Gnist
·
Övr. Hund På söndag flyttar hon äntligen äntligen hem. Men vad ska jag tänka på? Första valpen för mig men mamma har haft flera hundar tidigare...
Svar
8
· Visningar
803
Övr. Hund Någon som ska dit?:) Hur brukar det gå till & hur kan man träna bäst på att visa upp sin hund för domaren, både stilla stående och i...
Svar
12
· Visningar
1 134
Senast: Snobben
·
J
Övr. Hund Jaha, så har man blivit med valp igen...:) Och glömt det mesta av hur man gjorde förra gången det begav sig. Har fått tips på mat av...
Svar
12
· Visningar
14 515
Senast: Jeeves
·
Övr. Hund idag upptäckte mamma kala fläckar på sin springer, dels på nosen och lite här och där. största fläcken var större än en 5krona och...
Svar
9
· Visningar
1 098
Senast: wtf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka