Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Är det någon som har ngt att säga om denna helt underbart vackra och trevliga hund? Har på senaste tiden träffat ( eller man får väl...
Svar
4
· Visningar
1 083
Senast: lady_vip
·
F
Övr. Hund Hej alla hundälskare! Jag behöver hjälp med att hitta den "perfekta" hundrasen! Så alla uppfödare eller representanter får gärna ta sin...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 029
Senast: barajag...
·
Övr. Hund Någon som ska ställa på Hässleholm? Jag ska ställa båda dagarna:banana: Ska bli kul med två olika domare så nära varandra, att jämföra...
2
Svar
30
· Visningar
1 601
Senast: Flo-Jo
·
M
Övr. Hund Har under hela denna dagen suttit och läst om hundars etologi och inlärda, medfödda instinkter osv. Funderar lite över att det på många...
Svar
7
· Visningar
1 172
Senast: villi
·
N
Övr. Hund En av "mina" valpar. -Min kull som jag fick i oktober och sålde av runt årsskiftet. En gammal vän fick syn på en annons på blocket igår...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 025
Senast: NataliTM
·
Övr. Hund Visste inte riktigt vad jag skulle sätta för rubrik ;) Nåja, efter att ha spanat runt lite efter hundtäcken på nätet så blev jag...
Svar
15
· Visningar
2 842
Senast: Yllop
·
Övr. Hund Har nu introducerat smakportion av uppblött valpfoder med välling till valparna. Hur mkt ska man ge dem första tiden och hur många mål...
Svar
3
· Visningar
1 624
Senast: Audur
·
Övr. Hund Jag antar att det inte bara var jag från buke som var på hundutställningen i stäket idag! Så hur gick det för er andra? Resultat för oss...
Svar
8
· Visningar
1 158
Senast: horselove
·
S
Övr. Hund hur klarar era hunder det med varmen?
2
Svar
20
· Visningar
2 827
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Vissa dagar är dom billiga, ibland gratis. Och nu kan jag tillomed betala för att bli av med dom! Då börjar budgivningen då!:devil...
Svar
7
· Visningar
863
Övr. Hund Varit på utställning idag och ställt lilla Julie. Kritiken Typ, storlek och helhetsintryck: Utmärkt Storlek: 28 cm Välformat...
2
Svar
20
· Visningar
1 766
Senast: Filippan83
·
S
Övr. Hund Har en terrier hemma som ska valpa om några veckor och tänkte bara kolla om man räknar 63:e dygnet från första eller sista...
Svar
9
· Visningar
8 513
Senast: NataliTM
·
R
Övr. Hund Hej! Jag ska köpa en valp i slutet av juli och undrar om ni har några tips på hur man lägger upp "schemat" den första tiden? Jag vet ju...
Svar
14
· Visningar
4 302
Senast: radiate86
·
Övr. Hund Ja det finns antagligen Hundra sånnahär trådar men orkade inte leta just nu.. Har funderingaqr på att kastrera tiken.. och undrar nu...
2
Svar
33
· Visningar
4 001
Senast: Solis
·
M
Övr. Hund Skriver en etologi uppsatts och ska ha med en studie av två av mina hundar och deras uppdelning av rang, varför osv. Tog just dessa två...
Svar
5
· Visningar
1 257
Senast: Mindra
·
R
Övr. Hund Jag har funderat lite på en sak. Alla ni som har hund, hur mycket grämer ni er för att binda fast hunden utanför t ex affären? Dum fråga...
2
Svar
21
· Visningar
1 443
Senast: heineken
·
Övr. Hund Vår granne har en mycket irriterande byracka - en sådan där 100-korsning från spanien som inhen vet vad det är för raser i. Svartvit med...
Svar
3
· Visningar
865
Senast: heineken
·
M
Övr. Hund Är det ngn här som tagit hem veterinären o avlivat hunden i hemmiljö? Jag måste ta bort min älskade vovve o skulle vilja att han fick...
2
Svar
29
· Visningar
16 364
Senast: Jolanta
·
Övr. Hund Måste bara berätta om vad som hände i går kväll,stod o diskade o såg ut i hagen där hingstarna går o såg att nåt stort brunt var på väg...
Svar
8
· Visningar
930
Senast: Prillan
·
Övr. Hund Min hund blev biten för snart 1 1/2 år sedan vilket resulterade i veterinärkostnader på 30000 kr (efter att försäkringsbolaget hade...
Svar
5
· Visningar
1 002

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka