Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Övr. Hund Nu har vi ställt ut min hund för första gången och vilken kritik vi fick :) Utmärkt på typ o helhetsintryck. På...
Svar
11
· Visningar
1 104
Senast: dorisdoris
·
C
Övr. Hund Har en schäferkille på 9 månader, jättetrevlig hund, hur snäll som helst och lydig. Inkallning funkar super. MEN vi har ett problem. När...
Svar
11
· Visningar
1 030
Senast: corina_w
·
Övr. Hund vart kan man hitta info om utställningar? vill ställa ut min hund men han är blandras så jag vet inte om det går... och vart finns det...
Svar
5
· Visningar
742
Senast: Micheellee
·
Övr. Hund Usch, blev så rädd nyss. Var ute på kvällsrundan nyss, Leia var som vanligt lös (ja, jag har 100% lydnad på henne) och Nikita var...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: falukorw
·
W
Övr. Hund Hej! min hund "tar livet av mig" Han heter Diesel och är hur snäll som helst:devil: förutom mot mina katter... han ska alltid jaga...
Svar
7
· Visningar
1 044
Senast: wtpmjgda_Diesel
·
Övr. Hund Jag anmälde Nikita till en taxutställning i Ånnaboda på lördag. Igår skickade jag mail för att höra var brevet med nummerlapp o dy. var...
2
Svar
22
· Visningar
1 653
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Har smått börjat träna lite freestyle med min hund, mest för aktivering och för att hon tycker det är så roligt att lära sig nya saker...
Svar
4
· Visningar
921
Senast: Applepie
·
Övr. Hund Mamma har gått och skaffat en dvärgpudel som nu är 10 veckor gammal. Denna lilla vovve sitter och gnäller och är helt desperat nu, mamma...
Svar
6
· Visningar
901
Senast: gul_zebra
·
J
Övr. Hund Har haft hund i många år och alltid hanar så när som på en tik för ett antal år sedan och blir konfunderad när jag hör andras...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
11 654
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Ni som kan ngt om diabetiker kanske kan hjälpa mig att reda ut en sak. Om man har nedsatt funktion i bukspottkörteln och glucagon...
Svar
5
· Visningar
1 223
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Hur gör ni om dom skulle kissa eller bajsa? Det luktar ju inte så gott varma dagar. Hur gör ni rent? Vad har ni för underlag i...
2
Svar
27
· Visningar
8 396
Senast: Boan
·
Övr. Hund Fästingar ta mej faan överallt!! Jag har satt på fästinghalsband, badat dom i schampo mot fästingar och har nu även gått på med...
2
Svar
24
· Visningar
1 578
Senast: _Skifting_
·
B
Övr. Hund Hejsan vi är nya här jag och min hund så vi tänkte bara kika in och säga hej till er allihopa :)
2
Svar
36
· Visningar
2 281
Senast: Bankis
·
Övr. Hund Hej! En farbror där jag bor har en vuxen drever tik som nu är ett år gammal, hunden används till jakt. Mannen är en stor djurvän men...
Svar
4
· Visningar
2 775
Senast: Anna Lilja
·
L
Övr. Hund I Landskrona har man som bekant problem av diverse slag, bland annat har man inte råd att bedriva en grundskoleverksamhet som uppfyller...
2
Svar
33
· Visningar
1 756
Senast: Pigan
·
Y
Övr. Hund Nu är det äntligen bestämt.. Fick efter mycket om och men med min man på att skaffa hund..:bow: Igår var vi och tittade på den lilla...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: barajag...
·
Övr. Hund Han tycker om att åka 4-hjuling! Nu ska jag beställa ett par glasögon till honom och en scarf, han kommer bli världens cooling! :rofl:
Svar
6
· Visningar
859
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Finns det några hundraser som är mer allergivänliga än andra, ungefär som Basjkirhästar? :bump:
Svar
18
· Visningar
3 028
Senast: APT
·
Övr. Hund Hundar är väll bra underbara? min lilla smågriniga tik, som är en allmän bitch, Hon är absolut ingen dum hund och skulle aldrig göra...
Svar
5
· Visningar
835
Senast: smasch
·
Övr. Hund Var registrerar man dem? Det har känts självklart att id-märka vår blandrasvalp, men då måste hon ju registreras så att det går att...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 494

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka