Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Varför har man ett antal vakthundar på en hästgård, där uppenbarligen vissa av dem (om inte alla) är onormalt aggressiva :confused...
Svar
12
· Visningar
1 069
Senast: Minerva
·
S
Övr. Hund Mycket avslappnad på söndagsmorgonen, min älskade gammeltant! :love: :love: Finns ett skäl varför hon kallas quasimodo :angel:
Svar
5
· Visningar
874
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Hund Med hund! Vilka vagnar får jag sitta i? Jag ska först åka buss och där vet jag att det är längst bak som gäller. Men tunnelbanan...
Svar
8
· Visningar
1 472
Senast: Blueeyes
·
S
Övr. Hund Hunden tryckte i sig ett paket mörk choklad idag och fick ett celebert besök till djursjukhuset :devil: De gav en spruta för att...
Svar
1
· Visningar
608
B
Övr. Hund Hej på er alla! Jag måste bara få skriva att jag trivs här. Har tittat på en del av de andra forumen på nätet och inget är så trevligt...
Svar
4
· Visningar
1 100
Senast: JK+T
·
N
Övr. Hund Våran kille är väldigt verbal av sig. Morrar/gnyr/ylar rätt mycket. Inte högt eller störande på ngt sätt, utan mer som att han pratar...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: Angelina
·
Övr. Hund De verkar ju ha full koll... Betalade medlemsavgiften i samband med en internetanmälan i april och fick sedan inbetalningskort och...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Har blivit 8 dagar, så här kommer några bilder på de små... Ni som tyckte mina jämtvalpar var tjocka och runda...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 508
Senast: Kamomilla
·
Q
Övr. Hund Dags för en rottweiler i sommar tror jag :) Några tips om en bra kennel / uppfödare ? :) :) :)
Svar
1
· Visningar
599
Senast: Qwuaz
·
Övr. Hund Kan inte ni som har/har erfarenhet av bullterrier berätta lite mer om rasen? Mentalitet och så vidare. Har funderat på att skaffa hund...
Svar
9
· Visningar
1 645
Senast: Tink
·
L
Övr. Hund Jag och Midas var och gjorde vår andra Elit-start igår, och vi är SÅÅÅÅ kanonnöjda :D Stora lyckan var 9,5p på sättande i grupp...
Svar
5
· Visningar
890
Senast: liten82
·
Övr. Hund Det ska finnas en dosa som man hänger i hundens halsband som ger ifrån sig ngt ljud så att fästingar ej hoppar på hunden!! Är det ngn...
Svar
1
· Visningar
630
Senast: Hyacinth
·
H
Övr. Hund Är det någon som vet om yorkar också är allergi vänliga?? MVH/HELENA
Svar
1
· Visningar
589
·
H
Övr. Hund Fanns det inte massor med annonser på Bukefalos tidigare? Är dem flyttade, när jag kikade in förstå gången tror jag sajten inte ens...
Svar
1
· Visningar
661
·
Övr. Hund Var ute och spatserade idag med systerson (10 mån) och systerdotter (4 år) samt min ena hund.. Då kommer en dam fram och upplyser mig om...
2
Svar
27
· Visningar
2 180
Senast: Yrja
·
D
Övr. Hund Vad är det för skillnad på bruksklass och öppen klass?
Svar
2
· Visningar
906
Senast: Zoya
·
U
Övr. Hund vi kommer antagligen få ta bort våran vovve nästa vecka, och jag har ingen som helst aning om ja överhuvetaget kommer att klara av de...
Svar
2
· Visningar
706
Övr. Hund Om ni ser en hund ligga bunden mitt i solen, tex utanför en butik och det är skugga intill väggen bredvid en vattenkran några meter...
Svar
10
· Visningar
1 129
·
F
Övr. Hund jag har en liten cavaliertik på snart 5 månader, problemet är just det att hon är så fruktansvärt liten! hon var minst i hennes kull...
Svar
2
· Visningar
644
Senast: Knudor
·
Övr. Hund Min hund är van vid hästar, min häst är van vid hundar.... :) Hunden är dock inte van att följa med på ridturer. Jag har relativt god...
Svar
18
· Visningar
1 445
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix