Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund En gammal väninna till mig har en urmysig Phalené hane som hon skall låta paras med en papillontik, men får man regga dom valparna i SKK...
Svar
8
· Visningar
1 410
Senast: Casper
·
Övr. Hund Hur är det nu igen, är man automatiskt med i SKK om man är med i SBK? Eller är det två olika avgifter? Gud vad jag är senil :o :D
Svar
1
· Visningar
640
Senast: Casper
·
Övr. Hund Så här mycket pratade vi med varandra tidigare idag :D Var snäll att ignorera min mongoröst :p Pratar :D
Svar
10
· Visningar
932
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Jag har fått möjlighet att i jobbet åka till Sydafrika under en tremånadersperiod, vilket är både smickrande och roligt. Problemet är...
Svar
3
· Visningar
678
Senast: Armani__
·
Övr. Hund Nikitas värkarbete har just satt igång så nu. Hon bäddar och står i, och har lite förvärkar. Dygn 59 är vi på så allting borde gå bra...
2
Svar
25
· Visningar
1 648
Senast: Kicki_J
·
C
Övr. Hund min hund har senaste 2 veckorna blivit ovanligt hungrig av sig... hon äter ALLT hon kan hitta, hon dricker mycket å senaste veckan har...
Svar
17
· Visningar
1 488
Senast: Kicki_J
·
Övr. Hund Behöver lite råd från er som använder munkorg på era hundar ibland när de arbetar (tänker framförallt på er som tränar skydd). Lite...
Svar
10
· Visningar
3 734
Senast: PIRU
·
N
Övr. Hund Någon mer bukare än jag som ska ställa ut i Fagerhult på lördag? :D
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Grana
·
Z
Övr. Hund Min vovve brukar drömma (?) när han sover. Han lixom knorrar och gnäller, är det för att han drömmer? Och är det mardrömmar isf? Vi...
Svar
11
· Visningar
1 848
Senast: Lillaloppan
·
R
Övr. Hund Efter mycket sökande och funderande har vi fastnat för två raser: Eurasier och Finsk Lapphund. Jag vill gärna höra lite positivt och...
Svar
10
· Visningar
13 972
L
Övr. Hund Eya var lite stel under gårdagen, helst precis efter vila. När hon steg upp var det som om bakbenen inte riktigt ville följa med, men...
2
Svar
20
· Visningar
3 225
Senast: KickiH
·
N
Övr. Hund Vi har en valp på tio veckor som hos uppfödaren sattes i valphage när det var dags för nedvarvning eller sömn. Nu har hon bott hos oss i...
Svar
8
· Visningar
15 798
Senast: elmelts
·
Övr. Hund Ja, som rubriken säger; hur lär man hunden att stå korrekt på kommando? :confused: Jag har en dsg-valp på 14 veckor imorgon. Vi har...
Svar
6
· Visningar
2 050
Senast: elmelts
·
Övr. Hund Finns det nån hundras som är "mer" kattvänlig än nån annan? För jag vill vääldigt gärna skaffa mig en katt eller två.. men jag vill...
Svar
18
· Visningar
2 236
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Traffade min kompis som bor i Malmo igar! Nar vi var pa vag ut en svang motte vi hennes granne som bor i en villa i kvarteret bredvid...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: KungTulle
·
Övr. Hund Idag fyller min lilla varelse ett år. Får väl se om han lyckas bli mer vuxen nu :) Några bilder till hans ära :D
Svar
10
· Visningar
864
Senast: verrdogan
·
Övr. Hund :) :) . Är just nu hundvakt åt min dotters två hanar. Jerry (westie hane på snart 10 år) och Edvin (en papillonhane på drygt 2 år) som...
Svar
1
· Visningar
651
Senast: Denver
·
Övr. Hund Min pojkvän är väldigt inne på att skaffa hund. Nu vet jag inte när det kan tänkas bli av för det lär dröja ett par år i alla fall kan...
Svar
4
· Visningar
976
·
O
Övr. Hund Ja alla ni som haft/har papillon, jag skulle gärna vilja veta vad ni tycker är fördelar och nackdelar(finns väl inte så många men men;))...
Svar
7
· Visningar
1 770
·
D
Övr. Hund Är det någon som kan ge några fördelar och nackdelar med att ha en blandrashund? Jag skulle vara väldigt tacksam på svar.:)
Svar
6
· Visningar
2 756
Senast: doglover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka