Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Sommarvärmen ute idag :eek: :love: Både hundar och matte njuter av värmen :banana:
Svar
3
· Visningar
663
Senast: liten82
·
Övr. Hund Vår Leonberger har svart öronvax i ena örat. Det andra är helt rent i stort sett och luktar normalt. Det med svart/mörkbrunt goja i...
Svar
18
· Visningar
8 931
Senast: Gilan
·
P
Övr. Hund Nåja, kära hundvänner... Nu har jag bestämmt mig att på allvar ta tag i vårt lilla problem... Jag börjar från början, för 1,5 år...
Svar
16
· Visningar
1 301
Senast: plymen
·
L
Övr. Hund 16-17 juni.. Är det någon som ska dit? Titta eller ställa ut? Själv ska jag inte ställa men är rätt sugen på att åka och titta, läste...
Svar
2
· Visningar
636
Senast: liten82
·
Övr. Hund Jaha, nu har vi varit iväg! Och lite bilder blev det iaf :) Jag ska dra kritiken först då: Tik av bra storlek men saknar ännu ganska...
Svar
18
· Visningar
1 490
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Börjar bli dags för mig att skaffa kennelnamn men kan inte komma på något bra. Vill ha helst något som hör ihop lite med mina hundar som...
2
Svar
26
· Visningar
2 284
Senast: falukorw
·
T
Övr. Hund Jag har en liten tanke om hanhundars revirpinkande. I skolan så hade vi en föreläsning om hundmat som en jätteduktig kvinna "hade hand...
Svar
2
· Visningar
1 554
Senast: thea
·
Övr. Hund nämligen "lilla barnbarnet" Gro :) efter en jobbig natt har hon nu kommit in i hundflocken o dag hittade jag valparna tillsammans...
Svar
6
· Visningar
746
Senast: plymen
·
C
Övr. Hund Min älskade tolvåriga tik börjar bli väldigt stel. Hon är ju så pigg i huvudet och älskar att vara med i familjen, är jag självisk som...
2
Svar
22
· Visningar
1 731
Senast: Cora
·
H
Övr. Hund Hej! Är det någon som vet vart jag skall börja leta? Jag söker efter en mellan eventuellt dvärgpudel hane (svart) Som inte är valp...
Svar
15
· Visningar
1 397
Senast: barajag...
·
Övr. Hund Om ganska precis två veckor får jag hem mitt nytillskott. Han kommer följa med mig på jobbet under dagarna, men en gång i veckan kommer...
Svar
5
· Visningar
2 850
Senast: Yeah
·
Övr. Hund Tiken är en otroligt TYST hund, länge trodde jag hon var stum. Det är hon dock inte, hon är bara inte så verbal av sig. Hon säger...
Svar
6
· Visningar
3 414
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Moaha...! Såna här trådar är roliga, man vet aldrig vad man får höra. :angel: Iaf, jag sitter nu och klurar inför framtiden då jag...
Svar
19
· Visningar
1 478
M
Övr. Hund Min 6 åriga Leonberger tik kom som varje år in i sin fällningsperiod. Dock börjar jag nu bli lite orolig då hon fäller onormalt mycket...
Svar
4
· Visningar
4 942
Senast: Mindra
·
M
Övr. Hund Allt känns så tomt nu när han inte längre finns här. Ingen som glatt kommer o puffas o slickar på en, ingen varm nacke där man kan borra...
Svar
7
· Visningar
843
Senast: mallotten
·
T
Övr. Hund Ställde ut min fralla för skoj skull vilket gick väldigt bra men reflekterade över hur hysteriska vissa e i denna del av hundvärlden...
Svar
17
· Visningar
1 956
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Nu är jag lite less på min hund o vet inte vad jag ska göra. Tidigare har hon varit jätte duktig på att komma när man ropar på henne...
Svar
14
· Visningar
1 163
Senast: Tie
·
M
Övr. Hund Hej ! Jag har funderat på att ta hem en ny familjemedläm. Nämligen en Whippet :love: . Undrar nu vad ni har för åsikter och tankar om...
2
Svar
21
· Visningar
3 284
Senast: Annielee
·
S
Övr. Hund Hur gammal var eran hund när ni startade ettan?
Svar
10
· Visningar
994
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag ska förmodligen få en en taxkille till mig. Han ska vara som en sällskapshund med "vanlig" motion. Vad för sorts foder ska jag satsa...
Svar
6
· Visningar
2 206
Senast: zamira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka