Finsk spets-valparna

Sv: Finsk spets-valparna

Förresten så syns det att detta är äventyrliga valpar. De vill se sig om i världen, företrädesvis Lund. Bäst att inte hämma dem, skicka ner dem till mig bara, jag och Huliganen lovar att ta hand om dem. Allihop!

Nene! Stockholm måste ju vara det bästa.. ;) jag kan bli fadder åt allihop små rävarna :love:

En åker till Husum, en till Åsele och en till Torpshammar, så ni är för sent ute tjejer :p

Dessutom är ni ju inte jägare ju :eek: :D

Pappa är!! :p å det gör ju inget om en utav valparna bara råååkar hamna hemma hos mig istället för... jag vet inte vart de där ställena ligger åt haha är det uppåt alltihop? isåfall är det ju på helt fel väg :p

Helledudanes.....som jag sagt tidigare. Valpar av denna ras är oförskämt söta! :love: Till mig hade du också kunnat skicka en ;) jägare som jag är :)

Måste säga att jag föll för den mörka valpen!:love:

Bara i nödfall:angel::devil:

Schyssta bomber i skyttegraven underlättar betydligt, annars gillar jag lasso:cool:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 226
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat...
2
Svar
20
· Visningar
1 879
Senast: Sel
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
934
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka