kennelnamn, hjälp mig

Sv: kennelnamn, hjälp mig

Kan ju lägga till att Gnist är ett norrländskt skogstroll. Då vet ju iaf folk vad/vem det är.

Nu ska jag iväg och hjälpa till att förlösa en halvsyster till Leia, hoppas på många söta bebisar!

Det gjorde jag men de som jag ville ha var tydligen för likt nåt som redan fanns :(

Jo, det får inte finnas risk för förväxling, men nog finns det ändå en del som är rätt lika varandra tycker jag :crazy: .

Lycka till med valpningen :)

Nu har jag fått mitt kennelnamn godkänt! :)
Blev inte Gnist förslag så någon provision blev det inte :rofl:

Men är så glad! Håll tummarna att det inte inkommer några protester!

La Leia's blidde det så jag är nöjd :)
Hoppas ingen protesterar bara...

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 152
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 703
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 877
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 014
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka