Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund hejsan min hund och jag var ute vid havet i malmö idag och badade för första gång shit vad kul hon tycket det va... men sedan efter...
Svar
3
· Visningar
913
Senast: sandra861113
·
M
Övr. Hund Vilken värme vi har haft idag... "Kamelen" var helnöjd att få leka med vattenslangen... Badtokig är han också men grannarna säger att vi...
2
Svar
38
· Visningar
3 257
B
Övr. Hund många tycker att e.bd är en sönderavlad hund. men varför det.:mad: jag kommer att skaffa en e.bd .för att det är en sällskapshund
7 8 9
Svar
164
· Visningar
13 616
Senast: matador
·
Övr. Hund Ena whippeten har fått en litet litet sår under tassen, i trampdynan. Märkte att han haltade i morse på väg till hunddagis. Sa till dem...
Svar
9
· Visningar
8 101
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund För 7 år sedan blev vår familj med hund. Hunden var då ett år och hade tidigare varit i min systers och hennes pojkväns ägo, när de...
Svar
10
· Visningar
954
Senast: YlvaG
·
Övr. Hund Om 4 veckor ska jag hämta min lilla Wilgot:D Han är en Jack Russel hane och han är såååå söt... Kommer snart bilder men jag var...
Svar
6
· Visningar
980
Senast: 3mmaaa
·
P
Övr. Hund Är det nån på Buke som har en Mitsubishi Space star ? Jag är lite intresserad av att köpa en sån, men har inte sett nån "live" ännu...
Svar
2
· Visningar
725
Senast: Pippi´n
·
E
Övr. Hund Nå, vilka är det som hänger här på Hund?:) Berätta lite om er själva och era hundar!:banana: kopiera flera gånger, om du har fler än en...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
11 378
N
Övr. Hund Har en hund som när han får syn på ngt intressant drar rätt duktigt... E man ute på promenad o det är en annan hund framför drar han...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 072
N
Övr. Hund Sitter och klurar på hur stor vår valp kan tänkas bli som vuxen... Mamman är ganska liten, väger knappt 35 kg i full tävlingskondition...
Svar
5
· Visningar
9 777
Senast: stall_tarv
·
E
Övr. Hund Som rubriken berättar, varför valde du just dina hundars/din hunds ras/er?:)
2 3
Svar
55
· Visningar
4 786
Senast: Targa
·
Övr. Hund Idag har vi MH-testat och det gick jättebra! Inga hotfulla eller aggressva reaktioner. Inga rädslor på vare sig skrammel, dumpe eller...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund I morce va ja iväg och vaccinerade min lilla vovve samt fick eksemen som blommat upp väldigt kollade. Ju längredagen gick så blev han...
Svar
17
· Visningar
1 129
Övr. Hund Nu har Isa vandrat vidare, och leker med hundarna i hundhimlen! Detta är den värsta dagen i hela mitt liv. Tack Liten82, som...
2
Svar
27
· Visningar
2 095
Senast: Jolanta
·
S
Övr. Hund Idag drog jag ut min hund i skogen för att testa lite modellfotografering med henne. Tyvärr är hon inte den bästa av modeller och när...
2
Svar
27
· Visningar
2 351
Senast: SchaferFlicka92
·
Svar
2
· Visningar
724
Övr. Hund Finns det någon som har 1, eller gärna fler hundar i lägenhet? Berätta hur det funkar!? Vad gör de när de är ensamna hemma? :D Vi...
2
Svar
25
· Visningar
5 558
Senast: SchaferFlicka92
·
Övr. Hund Visst bör man skriva ett kontrakt/skriftlig överenskommelse när man ska passa någon annans hund ett par veckor i sommar, men vad bör det...
Svar
14
· Visningar
1 198
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Här ska vi skryta om våra vovvars rosetter och priser. Det får vara utstälnings priser agility lydnad, ja vad som helst. Lägg upp en...
2
Svar
22
· Visningar
1 998
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Kan någon visa upp bilder på korrekt uppställda yorkshireterriers?
Svar
18
· Visningar
2 883
Senast: Mysgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg