Stor hund i lägenhet

Sv: Stor hund i lägenhet

Jag och min sambo bor nu i en 2:a på 74 kvadrat med våran korsning Berner/Njuffe.
Nu ska jag och vovven själva flytta till en 1:a på dryga 40 kvadrat där vi ska bo i ett år.

Det har fungerat jättebra att ha så pass stor hund i lgh men jag längtar ändå tills jag är färdigpluggad (om ett år) och kan skaffa trädgård till min grabb.

Han älskar att ligga ute och slappa...;)

*ot*

Vi bodde granne med en Berner Sennen/Newfoundland när vi bodde i HBG. Himla go' hund, bästa polare med valpis. :)

Jasså!:) Hur gammal var den? Kanske ett kullsyskon till min eftersom det är ganska nära?
Hur såg den ut och ur var den till sättet?:bump:

Svart, vit svanstipp, vitt på bröstet och i ansiktet. Mycket positiv och trevlig hund. Grannarna skaffade honom förra våren, så han borde vara strax under året nu.

vi har en stor bullmastiff i lägenhet ... funkar perfekt . iof jobbar mamma hemmifrån så hon är inte ensam ofta men klarar det utanproblem oxå ...

Vi har en schäferhane på 4 år i en 4;a han brukar oftast bara ligga hemma och ta de lungt eller så dödar han sina bollar och vill leka, men det går så bra så.
Våran granne bor i en 5;a med en grand danios och en liten havaneis eller hur det stavas inge problem..

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 022
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 853
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 049
Senast: Farao
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 308
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist