Vilka finns här på Hund?

Sv: Vilka finns här på Hund?

I know, I know. Fick verkligen behärska mig för att bara lägga in en bild på varje! ;)

Namn:Sara
Ålder:20
Antal hundar du haft:3 (med familjen)
Favoritras:Cavalier king charles spaniel

Jag har tyvärr ingen egen hund,men jag jobbar med dom,24 stycken så man har fullt hundliv i v fall :p

Namn: Angelica
Ålder:snart 15
Antal hundar du haft:2 + att vi har andra hundar hemma ibland
Favoritras:SCHÄFER!

Hundens namn:Abbe
Ålder:4år
Ras:Schäfer
Far:Skanstorpets Krax
Mor:Alpviolen's Juvel
Tränar/tävlar: tränar lydnad för framtida tävlan och så tränar vi agillity för skojs skull, ställer ut honom har gjort det en gång hittils bara men de gick inge vidare bättre lycka nästa gång lixom :)
Övrigt:Smart lättlärd schäfer med possitiv inställning till träning med rätt verktyg d.v.s BOLL
Bild:
da1b6570579d4b24b7365a706d8630a7.jpg

tack för oss :)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
731
Senast: MML
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 221
Senast: Hermelin
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 037
Senast: valpköpare
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 905
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist