Älskade Isa, vi ses igen!

Sv: Älskade Isa, vi ses igen!

Åh va söt hon var!:love: Jag är säker på att min Molle tar hand om henne på andra sidan. Han var en äkta gentleman.

Vet hur hemskt det känns, jag fick ta bort min vän i mars i år. Jag blir fortfarande ledsen när jag tänker på att han inte finns hos mig mer men nu klarar jag iaf av att leva normalt. Det blir bättre, även om det inte känns så. Tröstkramar!

fy vad jobbigt.. Men jag tror att det va det bäst för henne.
Skickar en massa styrkekramar!

Jag lider med dig..:cry:
Usch, vad jobbigt!
Men du får tänka att du gjorde en god gärning, det var för hennes bästa..
Tänk på alla minnen ni har tillsammans..
Kram

Just nu kan jag inte ens tänka på minnen, utan att börja stortjuta, men med tiden kommer jag säkert kunna det.

Nu är allt bara tungt, och jag går ständigt med gråten i halsen :(

Finns inte så mkt man kan säga egentligen för att det ska kännas bättre... Men på det här sättet vill jag iaf visa att jag tänker på dig och beklagar sorgen. Även rätt beslut kan vara så otroligt smärtsamma, men ändå lättare att bära än felaktig beslut. Njut av det ni hade, och vårda minnet...

//M

Det är det värsta som finns att förlora nån man älskar. :(
Igår var det exakt 10 mån sen jag miste min hund och det känns skitjobbigt fortfarande. :(
Tröstkramar till dig! Och du, gråt, det hjälper. Jag börjar grina hela tiden oavsett var jag är nånstans när jag saknar henne som värst.
Men jag försöker att minnas henne med ett leende, jag vet att hon tittar ner på mig från himlen. :love:

Scan0026.jpg

Älskar den här dikten.

They say memories are golden
Well maybe that is true
I never wanted memories
I only wanted you
A million times I needed you
A million times I cried
If love alone could have saved you
You never would have died
In life I loved you dearly
In death I love you still
In my heart you hold a place
No one could ever fill
If tears could build a stairway
And heartache make a lane
I’d walk the path to heaven
And bring you back again

KL

Ännu en kväll i tårar! :cry:

Vad jag saknar dig, min älskade vän!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Radannons Hello everyone, this is not a fully related topic, but I hope you can help me. I'm a student of "Equine Sports and Business" from the...
Svar
0
· Visningar
437
Senast: Ponsa
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
1 002
  • Artikel Artikel
Dagbok She grows silent, the light falls Does it scare you? Does it chew you to the bone? I’m sorry, I didn’t know Then I won’t put the lights...
Svar
6
· Visningar
1 060
Senast: Grazing
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sing me to sleep Sing me to sleep I'm tired and I I want to go to bed Sing me to sleep Sing me to sleep And then leave me alone Don't...
Svar
0
· Visningar
798
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka