Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jaa, nu är det inte alls långt kvar...17juni är det viltspårs-SM för taxar. 40 taxar ska göra upp om vem som har den flitigaste nosen;)...
Svar
6
· Visningar
756
Senast: Novelette
·
E
Övr. Hund som jag skulle kunna få gå ut och gå med? jag är 10 år och det ska hälst vara en mindre hund...;)
Svar
6
· Visningar
817
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Där jag bor finns det bara tre ställen att kasta bajspåsar på. Av dessa tre är det bara en som är speciellt för bajspåsar. Detta medför...
Svar
18
· Visningar
1 609
Senast: Angelina
·
Övr. Hund Hej hej! Vilka här har flatcoated retriver? Bilder? Kennel? hur dom är osv :d
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 599
Senast: plymen
·
Övr. Hund Nu vill jag veta ALLT om denna vackra och ståtliga hund... Planer om att införskaffa en sådan snarast, men tvekar pga. papillonen...
Svar
14
· Visningar
12 006
Senast: _Skifting_
·
Övr. Hund Vad ska man tänka på när man tar emot en omplacering? Min mamma har genom min ena lillebror fått erbjudande om en "kines" som ska...
Svar
5
· Visningar
1 002
Senast: _husmusen_
·
Övr. Hund Dessa hundar har säkert sin charm, men var? :o Vad används de till? Är det hälsosamt att se ut så? Jag läste något nån gång om jag...
Svar
12
· Visningar
1 652
Senast: Milosari
·
Övr. Hund För er som inte vet så är det SM i agility och lydnad i helgen, i Kristianstad. Någon som hade tänkt åka och kolla läget? Rent av...
2
Svar
34
· Visningar
1 611
·
Övr. Hund Några bekanta till oss har en 1 årighund, dom bor i en 3a på högsta våningen. Och idag får jag då veta att dom ska lämna sin unghund...
Svar
4
· Visningar
868
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Finns det någon här som har köpt valp el. vuxen hund från Danmark? Hur gick ni tillväga? Om man inte "känner" uppfödaren sen innan men...
Svar
4
· Visningar
905
S
Övr. Hund ja vi kanske kan ha en buke träffa här nere i skåne.. själv har jag enm rottis hona på 2 år...
Svar
3
· Visningar
677
·
Övr. Hund Hur har ni jobbat med inlärning av framförgående? Jag har funderat på ifall jag kan använda mig av musmatta som target även här...
2
Svar
20
· Visningar
4 252
·
Övr. Hund hej skulle vara kul om ni kunde lägga in bilder o lite fakta om eran amstaff:) detta är min "bebis" ägare:jag namn: Nikita...
2
Svar
28
· Visningar
2 855
Senast: mikkiZ
·
Övr. Hund Jag bor i en liten by och är ute och går med mina hundar flera gånger om dagen. Det händer då och då att någon har sin hund lös och den...
Svar
3
· Visningar
762
Senast: Angelina
·
Övr. Hund Rajja http://i23.photobucket.com/albums/b367/Et_flickan/rajja5.jpg Och låt mig presentera Rocky :)...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Hund Idag har jag och mitt yrväder vart ut på vår första utställning! Jag har ju vart jätte nervös över hur min grabb skulle sköta sej. Men...
Svar
7
· Visningar
1 079
Senast: Instant
·
G
Övr. Hund Såg en bild på den här rasen (som jag inte kände till mer än till namnet) och tyckte den var så fin så jag var tvungen att ta reda på...
Svar
4
· Visningar
901
Senast: glee
·
Övr. Hund För 5 min sprang två hundar förbi här utanför, och jagade en bock. geten som för ett par dar sen var högdräktig syntes inte till...
Svar
16
· Visningar
3 393
Senast: Calazirya
·
F
Övr. Hund Finns det någon här som använder deta som komplet hundfoder? Alltså bara frolic.. jag ger mina hundar frolic som belöning och dom...
2
Svar
25
· Visningar
3 312
Senast: Victoria_93
·
Övr. Hund Om man på en utställning får kommentaren "ger ett tungt intryck" Menas det då att hunden är tjock eller att den ser ut att vara...
Svar
3
· Visningar
732
Senast: Sablar22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka