Flatte fantaster!!

Sv: Flatte fantaster!!

Puttar lite och sätter in nån ny bild!
DSC00103-1.jpg

DSC00081.jpg

kl

vad håller alla flattägare på med såhär på våren???

Själva håller vi på att bygga upp muskler efter operationen och har börjat träna lite lydnad + bärövningar. Har varit lite frustrerad då vovven glömt:eek: :angel: allt hon kunnat, så vi har börjat från början med att lära oss gå i koppel, sitt, ligg osv.. Verkar som att minnet återkommer rätt snabbt, så snart kan vi nog fortsätta med lite svårare övningar så länge benena håller ihop..:D Vad har ni alla för er???

Just för tillfället är det mest lydnad då målet är att starta trean innan sommaren och vi har en bit kvar innan vi är där...:crazy: Skulle vilja träna mer jakt oxå, det blir allt för lite av det. Men tyvärr så har ju dygnet bara 24 timmar.:devil:

Sambon spårar en hel del med sin flatpojk just för tillfället, sen blir det en hel del grundläggande lydnad där då han just nu bara är ett år och vi har bara haft han i 4 mån.

Skulle vilja prova på så mycket saker med min, men man kan juh inte hålla på med allt.

Vad gör ni andra då nu när vårsolen:love: börjar titta fram??

jadu Jag å min snart 5 månaders bäbis tränar lite olika. Mest vardagslydnad,men även lite spåtr och utställningsträning. Ska på flatshowen i Karlstad nu den 17:e Juli. Nån annan som ska dit?

jadu Jag å min snart 5 månaders bäbis tränar lite olika. Mest vardagslydnad,men även lite spåtr och utställningsträning. Ska på flatshowen i Karlstad nu den 17:e Juli. Nån annan som ska dit?

Är de det i karlstad??? Där bor ju typ jag!!
måste man va medlem i nått för att komma dit? Å vart är det?:bow:

Bara utställning tror jag.
har inga bra riktigt nya bilder. Ska ut å fota lite i helgen när jag är ledig. men här är en iaf

DSC03274.jpg

Tack:) jo han är söt min skrutt, hoppas bara domaren håller med om det:P
ska ta en bättre lite mer uppställd bild när jag har tid så får ni se. jag vet inte alls hur dom ska se ut för att vara korrekta:P Å bryr mej inte så jättemycket heller. han är jättefin i mina ögon iaf:)

Tack:) jo han är söt min skrutt, hoppas bara domaren håller med om det:P
ska ta en bättre lite mer uppställd bild när jag har tid så får ni se. jag vet inte alls hur dom ska se ut för att vara korrekta:P Å bryr mej inte så jättemycket heller. han är jättefin i mina ögon iaf:)

har inte heller nån koll på hur dom "ska" se ut..
min ser iaf ut som en spansk hittehund nu..;)

Era hundar ser jättefina ut!!:)

Ett tips bara, putsa öronen på hunden med förtunningssax före utställningen!!

Vi funderar på att starta i lydnad i sommar ifall hunden blir återställd! Några utställningar kommer vi nog också gå på. Kan tyvärr inte lägga bilder....:angel:

jo tänkte putsa öronen och klippa runt om. En i min valpkurs påstår att man ska klippa bort morrhåren också stämmer det??

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 792
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Hundhälsa Hej på er. Ville höra om det är någon annan som har problem med strump-(och annat olämpligt)ätande hund? Vår är en retriever av jakttyp...
2
Svar
21
· Visningar
1 628
Senast: hastflicka
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 451
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar