Flatte fantaster!!

Sv: Flatte fantaster!!

ska låte de va osagt. stamtavla har han, men vem som avlat fram han vet jag inte. eller ja kenneln vet jag int. jag fick han ju när han va 3år.

ska låte de va osagt. stamtavla har han, men vem som avlat fram han vet jag inte. eller ja kenneln vet jag int. jag fick han ju när han va 3år. så vart han kommer från tidigare vet jag inte :(

Här kommer nå mer bilder på min stjärna :angel:
22222.jpg
[/IMG]

88888.jpg
[/IMG]

Han är mammas goa lilla gris. hur än stamtavlan ser ut :angel:

Har haft flatt. Fick ta bort henne pga dåligt hjärta. Blev 10 år. Den underbaraste hund jag någonsin träffat. Ville vara alla till lags och var glad. Grannarna älskade henne. Nu när vi köpt en Lagott så tycker inte grannarna det är lika roligt längre. Dom jämför med flatten hela tiden. Vi skaffade Lagott för vi har mer annvändning av en sådan hund ( tryffelsök). Men jag saknar flatten oerhört mycket. I framtiden ska jag ha en flatt till.

Jag har en jätte mysig, härlig tjej som har blivit 10 månader nu. Är cool men samtidigt full av bus. Är en riktig klumpeduns ibland. Hon kommer från kenneln Caci's.
Nån som har en brun flat?

Nån som har en brun flat?

IMG_2281.jpg

O'Flanagan Lethbridge Hurricanes "Harry"

Min bruna prins :love: han är sju år och världens bästa!

olli_pippi07-01-28.jpg

Min gamling Inspirations Ohio for O'Flanagan "Oliver"

Har tyvärr ingen bild på bara honóm tillgänglig då min hemsida ligger nere (dumma passagen) så jag kommer inte åt mina bilder men han är den som tycker flickan är sååå söt och ger henne en puss.

Tiken är en väns och heter Pippi.

va är de för föräldrar på din?
försöker hitta nån med samma föräldrar som min. Han är åxå 7år

Oj han är en riktig blandning :)

Mamma heter Prairelights Juliett och var lånad från Canada för en parning och pappa heter Flat Castles Windcracker och är en holländsk hane så han har inte så mycket svenska i första led men lite längre bak i stamtavlan så.

vad heter din hund på stamtavlan?

javan

han heter kort å gott Acke =) fast kallas för lukas

ACKE
Reg.nr/Reg.no S43363/99
Kön/Sex hane/dog
Födelsedatum/Born 1999-08-05
Färg/Colour svart/black
Inavelsgrad/Inbreeding 0.0% ( 5 gen., 55 av 63 hundar finns)

Efter/Sire S&NJCH S VCH SUCH DKUCH S LCH S BCH Inkwells Let It Be S43670/96 1996-07-04 svart

Undan/Dam Boltiltorps Jingle Bell Twist S29028/95 1995-03-14 svart

Är detta din hund?

Nyfiken :)

Trevlig stamtavla har han och en syster som hade en 1 i elitklass på jaktprov!

Hi, hi men utseendet vet jag inget om :)

Arbetsmässigt har en mycket duglig stamtavla och det är värt betydligt mer i mina ögon!

Javan

Bryr mej inte om de jag heller. Han är världens underbaraste i mina ögon ändå. :)

Haha, spansk hittehund..:D Man ser ju såklart inte så bra från bilderna men.. jag tycker han ser jättefin ut! Kanske något lätt i typen?
Har ju själv en liten padda hemma:rofl:

Till alla: Brukar ni gå på prov eller ställa ut era hundar?? Används de i jakt eller är de bara sällskapshundar??

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 792
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Hundhälsa Hej på er. Ville höra om det är någon annan som har problem med strump-(och annat olämpligt)ätande hund? Vår är en retriever av jakttyp...
2
Svar
21
· Visningar
1 628
Senast: hastflicka
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 451
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈