Sv: Frolic?
Fast med tanke på vilket häftigt foderbyte det blev så behöver det ju inte berott på frolicen..
Bara en tanke, jag ger det bara som godis och nån enstaka bit ganska sällan. Inte haft problem. Försökte ge det som helfoder åt anorexitiken jag hade förr, för att hon skulle äta NÅT, men hon fnös åt det med så jag vet inte om/hur det hade fungerat.
Flera veterinärkliniker har btw frolic som godis?
Jag hade en gång, ganska nyligen faktiskt, lite Frolic över, sådär lagom mycket till en portion. Onödigt att spara på dem, tyckte jag, och gav dem till valpis.
Dagen därpå (han fick Frolicen kvällen innan) bajsade han inomhus för första gången på flera månader. Och började därefter snurra omkring igen, varpå jag snabbt släppte ut honom på uteplatsen, där han direkt bajsade en stor, porös, brunrosa hög. Och den luktade verkligen inte hallon.
Efter det använder vi Frolic som belöning, endast.
Fast med tanke på vilket häftigt foderbyte det blev så behöver det ju inte berott på frolicen..
Bara en tanke, jag ger det bara som godis och nån enstaka bit ganska sällan. Inte haft problem. Försökte ge det som helfoder åt anorexitiken jag hade förr, för att hon skulle äta NÅT, men hon fnös åt det med så jag vet inte om/hur det hade fungerat.
Flera veterinärkliniker har btw frolic som godis?