Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund Jag ska vara hundvakt åt en flamsig 5-månaders valp, den ska vara hemma hos mig och min tik. De har träffats många gånger förut. Valpen...
Svar
3
· Visningar
950
Senast: Turali
·
J
Övr. Hund Vad trött man blir:( Var ute o joggade med schäfern i går kväll, på en motionsslinga som går runt en insjö, det är ganska mkt folk som...
2
Svar
32
· Visningar
2 322
Senast: lady_mike
·
Övr. Hund Hanhundsrelaterat i alla fall. Ar det nagon som varit ute for att en tikagare anvant annan kennels hanhund for parning och sedan...
Svar
3
· Visningar
758
Senast: KungTulle
·
Övr. Hund Tycker vi kan ha en tråd där vi lägger ut bilder och så får man gissa vad de är för ras. Jag börjar med två bilder: Bild 1...
Svar
12
· Visningar
951
Senast: Elinber
·
L
Övr. Hund Alexandra filmade mej idag när jag tränade Lewa, så här kommer lite filmer : Ignorera att jag säger "håll käften Midas" nån gång och...
Svar
9
· Visningar
1 002
Senast: liten82
·
T
Övr. Hund Jag fick tag på en valp billigt. Det är en blandras, men jag tycker den är jättefin. Det är en blandning mellan tax och sankt berard...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 213
Senast: Englaa
·
H
Övr. Hund Jag har nu fått höra att hundar kliar sig mycket om det är för mycket protein i fodret, kan det stämma? Min lilla dansk-svenska...
Svar
4
· Visningar
1 788
Senast: tappad_knasboll
·
Övr. Hund mammas hund hade visst nån form av skabb och sannorlikheten att min hund också har det är stor. hon kom inte ihåg vad det var för sort...
Svar
2
· Visningar
6 166
Senast: wtf
·
Övr. Hund Har precis kommit hem ifrån djursjukhuset. Våran tibetanska spaniel som är 13 1/2 år blev idag på dagen jätte dålig. Mamma hade varit...
Svar
2
· Visningar
3 176
Senast: Gecko
·
Övr. Hund Tycker det är dax med en ny tråd där alla stolt visar sina sötnosar! stora som små,fula som fina och i alla möjliga situationer...
15 16 17
Svar
324
· Visningar
21 587
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Jag har en hund och en katt och brukar avmaska katten när maskarna börjar vinka åt mig när han vänder rumpan till:crazy: Förr har jag...
Svar
6
· Visningar
821
Senast: Kimz0r
·
I
Övr. Hund Nu vill ja se bilder på era shäfer valpar.. ( även stora om ni inte har bilder på när dom va valp) Här är våran 10 veckors valp:D...
2 3
Svar
59
· Visningar
11 029
Senast: Gabbi
·
C
Övr. Hund Jag vet en(X) som klipper sina hundars morrhår, för att det inte är vackert i X ögon. Jag tycker både det är fult, och synd om...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 466
Senast: CarolineNSV
·
Övr. Hund Nu har våra blandrasvalpar kommit. Hitills är det 7 hanar och en tik men det känns som det skulle vara en kvar.:love: raserna är Berner...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 429
Senast: Welsh
·
K
Övr. Hund För att göra en lång historia kort: Min hund blev påflugen av en annan hund och ådrog sig en liten sårskada på vänstra frambenet. Det...
Svar
4
· Visningar
642
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Var ute och fotograferade en kompis hund till ett skivomslag. Så här kommer lite bilder från dagens skörd. Jag är ingen kanonfotograf...
2
Svar
20
· Visningar
1 749
Senast: Hazel
·
Övr. Hund Kopierat från arbetarbladet Kan ju tilläga att hunden avled 1 månad senare av sina skador. Och "dagsböter" innebär 2 000 kr. :mad...
Svar
7
· Visningar
817
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund hej. har försökt få tag på jourhavande vet, men inget svar. vår lilla valp har under dygnet fått torr rethosta och har haft lite...
Svar
9
· Visningar
2 375
Senast: syrran
·
Övr. Hund Nån som får nån idé av det här? Vill ha en hund som: -är av mindre storlek -inte kräver hysterisk pälsvård (en del kan jag fixa...
2
Svar
27
· Visningar
2 000
Senast: Toviie
·
Z
Övr. Hund Idag när jag var på väg hem så var det två hundar på vägen, som inte flyttade sig, så jag stannade i vägkanten. Ena hunden kom fram...
Svar
2
· Visningar
669
Senast: zhacki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka