Sv: valpar

de blir sötare och sötare...
DSC_0003s.jpg

DSC_0010s.jpg

DSC_0012s.jpg

DSC_0015s.jpg

ÅÅÅååå sista bilden är ju helt underbar! Så söt!

Grattis till de små söta!

:)

en vecka till...

valp1_070508.jpg

valp2_070508.jpg

valp3_070508.jpg

valp4_070508.jpg

Nu börjar man se personligheter i dem.
Varje morgon när man vaknar så sitter man bara och tittar på dem.
Snart går de helt och hållet, än så länge är det lite ostadigt...

*ljuvliga*:love:
Tur att jag precis har fått hem en ny valp här hemma annars så hade jag nog kommit och våldgästat er! :angel:

Hade jag inte precis blivit med valp hade jag lätt varit spekulant :love: Sjukt söta, njut medan du kan. Min har på bara två veckor fått masa här på lilla valpmagen :cry: men i gengäld upptäcker man ju så mycket annat underbart. Som när hon lärde sig hoppa upp i soffan igår och låg och snusade på tvätten ;) Lycka till

Så fort tiden gick. Nu är alla valparna sålda och endast en kvar som väntar på sin matte (som komer efter midsommar)
Är nöjd med valpköparna, de flesta har redan haft en Berner och vet vad rasen har för fel o brister. Endast 1 familj är förstagångs hundägare men oh vad de har läst på. Långt har de åkt till sina nya ägare. Från Härnösand i norr till Trelleborg i söder. Gotland i öst och Lidköping i väst. Nu hoppas jag att det ska gå bra för alla våra valpisar:bump:

Åh vad skönt!!
Jag var rädd att det skulle finnas några charmtroll kvar till utställingen 14 juli som man skulle vara "tvungen" att titta på..........

Åh vad skönt!!
Jag var rädd att det skulle finnas några charmtroll kvar till utställingen 14 juli som man skulle vara "tvungen" att titta på..........

tssss vem vet vad sambon har fixat åt dig:devil:Nejdå skämt o sidå, skönt att alla har fått så bra köpare. Har inte sett någon anmälan ännu på en viss liten Raspe, skynda på nu, bara för att det finns ett slutdatum så innebär inte det att man ska anmäla sig den dagen:angel:

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 001
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 792
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈