Sv: valpar

okej då hänger jag med!

Jag tillhör dem som är lite emot blandras avel.
Det är ju tyvärr så att många vill ha valpar efter sin hona/hane för att den är så fin och snäll, men de tänker inte på vad de gör.

En av orsakerna till att vi valde att behålla kullen var för att de är 2 väldigt snarlika raser, sennen hundar bägge 2. Så nu kan du koppla av och njuta av korvarna istället:love:

En av orsakerna till att vi valde att behålla kullen var för att de är 2 väldigt snarlika raser, sennen hundar bägge 2. Så nu kan du koppla av och njuta av korvarna istället:love:

Hehe det skall jag göra! :)
Man blir alltid valpsjuk när man ser valpbilder, ovasett ras så är alla valpar jätte söta!

Det kan jag ju inte lova idag, det dröjer nog någon vecka till innan det kommer en liten Raspesyskon.;)

Nja herrn i huset tycker att det räcker med de 3 som är våra egna och de 2 som är våra daghundar;) Jag är sugen på ena hanvalparna.

Åh va underbart o va FORT tiden går....:eek:

Din karl sa det INNAN valpisarna var födda :angel:

Det jobbigaste med valpar är ju när man ska sälja dom...det är ju då dom är som sööööötast o roligast :love:

Jag tycker det är ganska så skönt att sälja dom ;) Då är de som vildast och en hel hög som river runt överallt. Men visst är de söta :love:
Jag bara njöt när den siste åkte och man kunde städa :)

Guuud vilka sööta små tokgrisar! :love: :love: :love:
Jag blir knäpp!
*vill ha vill ha* :love:

Grattis ! Och skönt att allt gick bra!

:angel:

Jag har förträngt alla krokodiltänder, pissfläckar,hängande valpar i byxbena, sönderätna stolsben....dom är ju bara Uuuunderbaaara :love:

(Mina var ju födda i maj och var ute nästan hela dagarna lösa.....ropade man Buuuuulpera...så kom dom som skållade troll hela högen :love: *sentimental* )

Nämen!!!
Det är ju en sån som vill flytta till mig! För visst var det väl så det blev bestämt:angel: ...

Rea, funderar på hur man löser transportsträckan till Skåne:angel: :angel: :angel:

Nja herrn i huset tycker att det räcker med de 3 som är våra egna och de 2 som är våra daghundar;) Jag är sugen på ena hanvalparna.
och jag är sugen på kameratillbehör och lite datordelar för runt 60' också....;)

Nämen!!!
Det är ju en sån som vill flytta till mig! För visst var det väl så det blev bestämt:angel: ...

Rea, funderar på hur man löser transportsträckan till Skåne:angel: :angel: :angel:

vi kanske skall till öland, mötas på vägen? :idea:

DSC_0001s.jpg

DSC_0002s.jpg

Men herreGUD så sugen jag BLIR!!!!!!!
Som fd Bernerägare skriker hela min kropp efter en, för finns det trevligare hundar egentligen? Undra om jag kan övertala maken att det kommer att bli en ypperlig jakthund:angel: ?

Operation "Vill ha Bernerbracka" skall medelst omgående inledas!!!

Rea, on a mission:cool:

Men herreGUD så sugen jag BLIR!!!!!!!
Som fd Bernerägare skriker hela min kropp efter en, för finns det trevligare hundar egentligen? Undra om jag kan övertala maken att det kommer att bli en ypperlig jakthund:angel: ?

Operation "Vill ha Bernerbracka" skall medelst omgående inledas!!!

Rea, on a mission:cool:

mamma hund är en ypperlig jakthund. :smirk: Hon fångar höns på nolltid ..........när hon känner för färsk BARF kost:eek:

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 001
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 792
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈