Era Hundar! *bilder*

Sv: Era Hundar! *bilder*

Hmm... konstigt, för mig funkar det :confused: Prova att ta bort http

ja, nu såg jag dom! Va fina! Första bilden på Goz va nog bäst!.. snyggt med trefärgad. Klar o fin i färgerna!

Här e det ju olagligt o kupera, men på många jakthundar tycker jag det nästan e mer plågeri o inte göra det.

Jag har inte med mig dem här i Danmark utan de bor hos min mamma i Sverige. Anledningen till att hon är kuperad är att hon bröt av svansen ca en decimeter från spetsen när hon sprang i skogen. Så då tog vi bort lite extra för att det skulle se proportionerligt ut. Hon har haft jättemycket problem med sin svans och slagit sönder den varje gång hon är i skogen. Så det är så skönt nu att slippa det. Hon är riktigt söt med sin lilla svansstump nu när det vuxit fram en liten fana :love:

Hihi, Malte hette det när vi köpte honom, och vi hade inget bra namn på honom.. Hehe. Utom lite "hårdare", lite fränare namn. Som Attilla eller Akilles el liknande.. Men Malte var inte nån hårding.. och Malte låter ju inte som namnet på en hårding direkt. Så han lever upp till det alldeles utmärkt. =)
Fast han heter Hoffedalens Angus egentligen.. Hehe.

Min sötis Iza igen!
PICT0003copy.jpg

Vilken underbar liten vovve och jättefint fottat! :D

GardenAngel: Roligare o ha en tuff hund med ett milt namn ju! :) Min kompis dobermann heter Åke. Klockrent!
Min Malte har ju sitt kennelnamn, Tors Pax.

Allram basset 3år där e han dock lite yngre:love:
1975236.jpg

(pip) Nelson 1år:love:

1975250.jpg

Och så har jag gammelman också Miloun (mille)12 år:love:
1975238.jpg

Liknande trådar

Hundhälsa Det blir tyvärr lite diffust :o Både jag och sambon märker lite skillnad på äldsta hunden, schäfer/labrador, 7,5år. Han har alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 155
Senast: Jeffery
·
Övr. Hund Jag beställde en klövja till lilleman, som kom idag. Hade verkligen beslutsångest över vilken stl jag skulle ta - M eller L. Det blev...
Svar
2
· Visningar
2 069
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Det har gått 3 månader, men idag upphävdes min banning! Jag har följt er i det tysta bakom kulisserna, och det känns lite ovant att...
2
Svar
26
· Visningar
2 955
Senast: hästhandlarjävel
·
Övr. Hund Blev inspirerad av en tråd på ett annat forum! In med bilder på era sovande skönheter! BILDBOMB Först lite puss... ...sedan...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 200
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈