Era Hundar! *bilder*

Sv: Era Hundar! *bilder*

Här är ett nytaget kort på min prins.

plkjshs.JPG

Han är en riktig clown och kan konsten att slappa men även att vara igång i 180 :D
Det är en pinscher. En hane som blir 3 år i maj.
Kan tillägga att tricket vi försökte fånga på bild på sista bilden har kommandot "heffa" av någon konstig anledning. Han ska iaf hugga i luften med full inlevelse, ljud, tänder och allt :D

så himla kul att se hur lika respektive rasers beteenden är och hur olika de ändå är från varandra..har en sju årig dvärgtax oxh han ser PRECIS ut så när man är ute :D

Hihi, Fragile, här kommer en Malte till. :D Och en Boss.. Hehe.
Har inga riktigt bra bilder.. nästan. Men jag har två videos jag gjprde igår och idag. Det kanske tar en liten stund å ladda, men det är värt det. :) (Världens sämsta upplösning iaf... )

Bröderna bus gör lite trix i köket.
http://www.youtube.com/watch?v=7vcm_QMjHsI

Den andra filmen har inte vilja funka än.. så jag får lägga in den sen.

Hej vet nån hur man fixar bilder fresten har jag en dö söt hund världens sötaste ludde

Här är min lilla söting =). Papillon, 4 år i sommar, mattes ögonsten. :love: Kallas för Sebben. :rofl:

Det här är rätt så gamla bilder, han har mkt längre päls nu. Han är två år på bilderna.

Han skulle in och se om det fanns ngt kul i korgen och då var matte framme med kameran direkt :)

{783FA0FF-8168-483F-8019-E1D8B28CFFC6}.jpg

Lite blommor gör bara allting finare. ;)

{E834D6E9-2FE1-4FF4-ABF9-BF70073C6E5D}.jpg

Jag försökte göra om honom till en superstar. :rofl:

{D2C9C631-0F8F-4FE7-9362-C9B479546757}.jpg

Fragile skrev:

ohh så vacker!
är den en egngelsk setter??

hade en irländsk röd setter för några år sedan! tyvärr dog hon av luekemi,men den finaste hunden jag någonsin hage!!:love:

Tack! :D
Jo, jag e uppfödd med röd irländsk setter. De e underbara! Har även haft röd o vita irländska settrar. Senaste va Maja, tog vi bort i November förra året :(

Liknande trådar

Hundhälsa Det blir tyvärr lite diffust :o Både jag och sambon märker lite skillnad på äldsta hunden, schäfer/labrador, 7,5år. Han har alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 155
Senast: Jeffery
·
Övr. Hund Jag beställde en klövja till lilleman, som kom idag. Hade verkligen beslutsångest över vilken stl jag skulle ta - M eller L. Det blev...
Svar
2
· Visningar
2 069
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Det har gått 3 månader, men idag upphävdes min banning! Jag har följt er i det tysta bakom kulisserna, och det känns lite ovant att...
2
Svar
26
· Visningar
2 955
Senast: hästhandlarjävel
·
Övr. Hund Blev inspirerad av en tråd på ett annat forum! In med bilder på era sovande skönheter! BILDBOMB Först lite puss... ...sedan...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 200
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar