Jag har köpt en valp

Sv: Jag har köpt en valp

Skulle hon håna någon så är det väl inte blandrasägare, utan de som är emot blandraser :D

För övrigt tycker jag hunden var otroligt söt :D

Får nog skriva att jag inte menar de som är emot blandraser, utan de som är emot blandrasuppfödninges alla nackdelar.

ooooo så fin!! :love: Och vilken vackert yvig svans. Är det afghan i den också??

åh en sådan skulle jag med vilja ha....:idea:

Du har lite att jobba på den, men det ska nog bli de där!!
:rofl: :rofl: :rofl:

Nää den måste ju vara jätte söt..
Kompisen till mig har en blandras mellan tax och doberman..är också lite udda blaning:rofl: :rofl:

Nu är ju inte du direkt ny på det här forumet. Kanske nykomlingarna inte uppfattar eran sk *ironi*..med tanke vad hätskt det varit här förut ang blandraser. Lite kan ni väl tänka.

Det finns ett syskon kvar från kullen, hon är jättesöt.

Hon har lite defekt svans, det beror på inavel, men det är inget farligt.

BILD :love:

Adrenochrome skrev:
Nu är ju inte du direkt ny på det här forumet. Kanske nykomlingarna inte uppfattar eran sk *ironi*..med tanke vad hätskt det varit här förut ang blandraser. Lite kan ni väl tänka.

Jaha, så man får inte ha varit medlem längre än en vecka för att kunna uppfatta ironi? Låt du folk få tala för sig själva, och tänka...

travarslampa skrev:
Det finns ett syskon kvar från kullen, hon är jättesöt.

Hon har lite defekt svans, det beror på inavel, men det är inget farligt.

BILD :love:

Men den är ju inte bara söt, den är ju vacker!:love:

Jag har hört att inavel kan vara bra, ja. Så det är nog absolut ingen fara med svansen, det är nog tvärtom bara bra!

Adrenochrome skrev:

Men hallå, kan man inte uppfatta skillnaden mellan ett skämt och en diskussion, så kanske man inte är rätt person på rätt plats.

Och du verkar ha nytt nick eftersom du vet precis hur det går till här, och ändå har du så få inlägg :D

Jag tror folk kan tänka. Ta Trix tex, hon har bara 166 inlägg, men hon fattade :)

kull syskonet vill jag ha ju!
Ska dom ha för den?!:angel: Svin dyr antar jag eftersom de är den sista? :rofl:

(såg först inte vad som va fram & bak på den, men sen fattade ja va nosen va, och vart svansen va) :rofl:

Jag vill också ha kullsyskonet:love:
Skulle säkert bli en bra racer med den där svansen till proppeller:rofl: :rofl:

Jag har nu bara endast 34 inlägg:banana: och visst jag fattar ironi ändå, precis lika mkt som jag gjorde innan buke;)

Kom bara på att tänka på en sak. Så vi som varit här länge får aldrig skoja mm, för nykomlingar kanske inte fattar?
Så vi får måste alltid tänka på att det kanske är nån ny som läser vad vi skriver?
Tänk vad jobbigt det måste bli, ingen ny vet ju vad vi har för hundar. Så då måste vi presentera oss varje dag här, så de vet vad vi gör och har för hundar mm ;)

GaurdianAngel skrev:
Oj, så kul! Hade den några syskon som var kvar? Pm:a gärna namnet på uppfödaren. :) Har hört att just den blandningen blir alldeles utmärkt i lydnad och agility. Letar lite efter en ny tävlingshund.

Osis, jag som letar efter en ny hund att träna skydd med. ;)

Men du kan väl ställa dig på kö :idea:
Om de får många förfrågningar gör de nog om samma kombination direkt på nästa löp ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Vi har en valp här på 4+ veckor som har lite problem med blötlagt foder, vi försöker ge han några kulor om dagen av maten vi har...
Svar
18
· Visningar
1 083
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 230
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Har du hämtat hem valp mitt i vintern? Var det en bra grej, eller onödigt besvärlig? Med facit i hand, skulle du göra det igen? Frågan...
2
Svar
26
· Visningar
1 639
Senast: Troll
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 378
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈