Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Behöver lite hjälp ang tips av ras. Blir snart en liten valp i hushållet om allt vill sig rätt :D Jag vill ha *en hund modell...
Svar
11
· Visningar
976
Senast: Priscilla
·
Övr. Hund Visa nu upp eran checklista för utstälningar, både till dig och till hunden. Skriv också varför ni har med det. Jag kan ju dra lite...
Svar
19
· Visningar
2 522
Senast: Gumman
·
Övr. Hund Hittade denna annonsen när jag kikade lite på blocket; http://www.blocket.se/vi/12258849.htm?ca=10_s Det är väl förbjudet med...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 981
Senast: Fiolajna
·
N
Övr. Hund Är det helt vansinnigt att jag som aldrig ställt ut hund ställer min valp själv på hennes första utställning? Har fått erbjudande av...
Svar
10
· Visningar
797
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Det blir nog ett hundköp i sommar eller senare, beror på när man hittar någon lämplig :banana: Men jag har stora funderingar på om...
Svar
17
· Visningar
1 409
Senast: plymen
·
Övr. Hund Vilken jäkla djungel det är då... :crazy: Tydligen finns det tveksamheter till om mitt försäkringsbolag kommer att kunna hjälpa mig...
Svar
8
· Visningar
797
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Ni som håller på med agility, har en fråga! Jag har inte börjat på någon agilitykurs än, står på kö, men har varit inne på en...
Svar
9
· Visningar
1 081
Senast: Snobben
·
Övr. Hund :D Nu ska vi börja på en ny tråd med nytt innehåll. Vi ska altså visa upp hur duktiga/hemska vi är på att teckna :D Men nu ska vi...
2
Svar
25
· Visningar
3 988
Senast: soffeloffan
·
Övr. Hund Hur är de? (Senaste budet på eventuella raser att överväga inför valpköpet :angel: Svårt att få en bra bild som utomstående då de ju...
Svar
8
· Visningar
3 221
Senast: soffeloffan
·
S
Övr. Hund Har satt upp en hage till ponnyn bredvid hundgården men nu knäpper det ju i elbandet och vår fjolliga jämttik blir ju alldeles...
Svar
2
· Visningar
642
Senast: Sissan
·
Övr. Hund Vilka utställningar har ni planerat in i år? Internationella som nationella! Officiella som Inofficiella! Själv så har jag ännu...
2
Svar
33
· Visningar
2 594
Senast: Priscilla
·
Övr. Hund Jag har märkt på senare tid att min hund sover mer än vad hon brukar. Det gör mig lite orolig! Hon börjar närma sig ett-årsdagen...
Svar
5
· Visningar
864
Senast: EmelieK
·
Övr. Hund Hur såg era små vovvar ut på midsommar. njöt dom av vädret med en krans på huvudet eller är det en helt vanlig dag ? Visa upp bilderna...
2
Svar
21
· Visningar
1 744
Senast: Fia_90
·
Övr. Hund Om det bara står cocker spaniel i en annons; menas amris då? Min kompis sitter & letar bland annonser & jag har ju noll koll så jag...
Svar
4
· Visningar
1 077
Senast: Lenis
·
H
Övr. Hund Jag blir så oerhört irriterad på tidningar och media, som är vääldigt duktiga att blåsa upp det här med s.k. kamphundar. Om det är...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 701
Senast: TantStrul
·
Övr. Hund Eftersom han är i största och tyngsta laget för en cykelkorg kikade jag på Blocket efter en cykelvagn och hittade en begagnad för 600...
Svar
9
· Visningar
1 905
Senast: Saybia
·
Övr. Hund En del kanske minns att jag hade pappas valp/unghund (född april 06) här på uppfostran över nyår. Pappa hhar haft brukshundar i mååånga...
2
Svar
35
· Visningar
2 971
M
Övr. Hund Hej! Briardkunniga: är det skillnad i inlärningsförmåga/bruksegenskaper mellan svarta respektive fawnfärgade Briarder? När man läser på...
Svar
1
· Visningar
615
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Det var kanske inte riktigt det som var tanken, men vad gör man? :D Han sitter ju faktiskt :D
Svar
18
· Visningar
1 358
Senast: Möller
·
Övr. Hund Ja en del kommer säkert ihåg att min hane har haft problem med sin högra örsnibb.. När jag tog honom så fick eller hade han ett sår på...
Svar
4
· Visningar
1 008
Senast: Minerva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden