Bilder på er och er hund!

Sv: Bilder på er och er hund!

Naaaw vad sööt!!! :love:

Här är bilder på mig och min hund när jag fick henne. Så liten var jag då, det var ju 6 år sen nu! Tiden går fort... :D

wrhwy.jpg

Skrllanvalpj.jpg

Som ni ser så gick hon lös redan då. Min lilla älskling! :love:

Lite äldre här.
Skrllanvalpjf.jpg

Saknar isbjörnen..:love: ;)

Jag och "Kamelen" (eller "Älgen som han också kallas)...

Taget i vintras av mig själv med mobilkamera, därav lite underlig vinkel...:rofl:

9443479.jpg

Blir länk för jag har ännu inte begripit hur man lägger in bilder direkt...:angel:

Här är jag och min Billy. Han är världens goaste
Ridgeback som inte ville sitta still när jag
ville kramas och ta kort.
Mycket roligare att hoppa och busa omkring!

kram.jpg

Jag vet att denna bild ur träningssynpunkt är rent förkastligt men jag älskar kontakten mellan oss ändå. På en utställning:
3532206.jpg

Och här efter en lyckad tävling i spårning:
6242309.jpg

Här kommer en bild på mig och min underbara colliehane Ichak:love::love::love:

7991336.jpg

Sen finns det bilder på mig och Minta, mina andra hund som är en collievalp på 7 månader, en tik. Dem har jag tuvärr inte på min dator men är ni intresserade att se dem kan ni gå in på www.otteys.com och sen klicka ni på "news" och sen kommer det upp en spalt till vänster där ni kan klicka på "utställningsbilder" och sen gå ni slutligen in på "Smålansstenar officiella" och om ni scrolla ner längst ner så ser ni mig och Minta(den blå) Hon har precis blivit BIS- valp:D Gissa att jag är en stolt Matte på den bilden:angel: och vilken rosett vi vann:love::D

mattefocus.jpg

Focus på tävling, dessutom gick han med en annan förare då matte var nyopererad.

176p och klassvinst :bow:

Enzo och jag på grillfest för typ en v. sedan:bump:
Grillfest.jpg

När jag och Isa tränade agility på tomten en gång...

10975658.jpg

10975657.jpg

:angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 954
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 582
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 544
Senast: Cissi_ma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar