Hund som inte äter.

Sv: Hund som inte äter.

Skönt att problemet verkar lösa sig. :)

Det är svårt att tala om för en hundägare vad denne ska göra för sin hund, dessutom har ju alla rätt till sin åsikt. Ett tips är ju att låna en bok på biblan om hundar och dess kost, som du kan visa för din mamma. :)

Jo tack, precis som hästmääniskor, lite egna. Men så är det väl med allt.

Mamma är envis, en bok kan inte få henne att ändra sig. Sen har hon väl blivit blödig på gamla dagar, har haft en hel del schäfrar (fick hjärnsläpp, hur stavas dom?) och då var hon mycket tuffare och yngre.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 584
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 231
Senast: Hermelin
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 322
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Jag har två mindre spaniels som är snart 10 år gamla. Ena är skällig i överlag och den andra är problemfri. jag har tappat glädjen med...
Svar
8
· Visningar
2 190
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka