Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hejsan! Min lilla älskade sally:love: är ett öronbarn:( och hon e väldigt varm i sina öron, som bakterierna älskar:mad: Jag har...
Svar
4
· Visningar
770
Senast: Casper
·
Övr. Hund http://www.kossan.se/roliga-filmer/hund_fuskar_i_taevling.htm
Svar
10
· Visningar
960
Senast: Prillan
·
Övr. Hund Vad betyder det?? Min hund har just fått den diagnosen.
Svar
1
· Visningar
2 185
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund I onsdagskväll hände det som inte får hända. Jag har en 4½-årig Mittelspitz-tik som brukar vara med när jag är i stallet & jobbar med...
Svar
2
· Visningar
2 679
Senast: mian1
·
Övr. Hund Är det någon som har en American Akita??? Kan du i så fall berätta lite om den. Hur vaktig är den?? Hur är den att ha lös?? Mycket...
Svar
8
· Visningar
1 258
Senast: Theci
·
Övr. Hund Hur skriver man bäst och säkrast papper på att hunden omplaceras? Drömfamilj med hästgård på landet, de får pengar nästa vecka så det...
Svar
7
· Visningar
1 349
Senast: Lycanthrope
·
T
Övr. Hund Någon som har en New Founland? Själv har jag det inte, men har drömmar om att skaffa en. :angel: In med bilder!
Svar
3
· Visningar
728
Senast: Solis
·
Övr. Hund ååååhhhh... vilken jävla idiot jag är... jag har lyckats anmäla min hund till fel klass - hur fan gör jag nu??? åå e så less så jag...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: Grana
·
Övr. Hund ... har gjort entré här hemma, vad sägs om denna lilla sötnos?
2 3
Svar
40
· Visningar
3 438
Senast: plymen
·
Övr. Hund Men några jäklar har gett sig tusan på att vandalisera vår klubbstuga och vårt klubbområde, varför?????? Inbrott skedde förra...
Svar
9
· Visningar
750
Senast: LillaMy84
·
Övr. Hund Jag skulle vilja höra vad ni har att säga om denna valp. Är det en ren Jack Russel eller kan det vara så att det är chihuahua i henne...
Svar
13
· Visningar
1 112
Senast: 3mmaaa
·
Övr. Hund Ja, vad har hänt i veckan på hundfronten egentligen?? Nu på sommaren ska ju mycket hinnas med och nyfiken som jag är, så vill jag...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 897
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Jag har gått och småfunderat lite på min hunds typ. Vi har varit på utstälningar och fått olika på varje. Nu vill jag se om ni andra...
Svar
7
· Visningar
1 157
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Min golden mår illa. Han vill bara ut hela tiden. När han väl är ute så vill han bara äta gräs. Han har kräkts en gång som jag har sett...
Svar
2
· Visningar
715
Senast: xandoor
·
V
Övr. Hund Min GD kille (14 månader) är så tråkig med att äta och har varit så s sista veckan... han vägrar att äta på morgonen och under dagen...
2
Svar
33
· Visningar
2 047
C
Övr. Hund Har lite funderingar angående att skaffa en en valp eller en vuxen hund får man en lika bra kontakt med en vuxen hund som om man...
Svar
3
· Visningar
702
Senast: Hyacinth
·
E
Övr. Hund hur kan så söta hundar vara så ovanliga? har någon nån bild på en mops så visa gärna:D
Svar
5
· Visningar
980
Senast: Mia_k
·
Svar
0
· Visningar
111
Senast: lizzie
·
Övr. Hund När min hund ska få mat sätter jag ner matskålen och sen tittar hon på mig tills hon får lov att äta, detta har vi tränat sen hon var...
2
Svar
20
· Visningar
1 580
Senast: Lazio
·
P
Övr. Hund Min lilla vovve hade en gigantisk näsa här en morron när jag vaknade:crazy: Varm såklart men inte berörd av sin stora näsa. Den lilla...
Svar
16
· Visningar
1 100
Senast: PowerPinglan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka