Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har en whippet som jag ställer ut lite men jag har ett problem i ringen... Hon vill inte springa ordentligt! Det brukar gå hyffsat...
Svar
5
· Visningar
784
Senast: Gecko
·
Övr. Hund hur lång tid tar det att få ett pass till hunden? alltså inte totalt sett med rabiesvaccin utan bara passet? vad kostar den biten på...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: LillaMy84
·
Övr. Hund Jag tycker att dom är sååå fula i ansiktet. Trodde jag.. Nu har jag gått och kärat ner mig i vanlig ordning.:angel::smirk: En vän har...
Svar
6
· Visningar
1 307
Senast: MatildaVivvi
·
Y
Övr. Hund Hej.. Behöver tips på sätt at få Chilli 13v rumsren... Vi har nu haft henne i en månad.. Har följt de rekomendationerna att gå ut efter...
Svar
8
· Visningar
1 012
Senast: lakrits
·
Övr. Hund Om man skulle inrikta sig till enbart strävhåriga hundar. Vad skulle ni rekommendera då? Alltså en aktiv hund, med förutsättningar...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
9 212
Senast: falukorw
·
J
Övr. Hund På Onsdag eftermiddag kommer äntligen min lilla valp hem. :rofl: Tänkte göra det sista inköpsrycket imorgon efter jobbet. Har...
Svar
9
· Visningar
1 177
S
Övr. Hund Jag ska ha en valpkurs i höst efter ganska många års uppehåll och har lite funderingar. VAd tycker ni är optimalt vad gäller "tätheten"...
Svar
1
· Visningar
596
S
Övr. Hund Jag har sett några bilar som har en dekal där det står typ: "hund i bilen - håll avståndet" Någon som vet vart man får tag på en sån?
Svar
1
· Visningar
819
Senast: _husmusen_
·
N
Hundträning Ska ställa ut valpen för första gången i augusti och undrar hur allvarligt man ska ta det här med träning inför, och framförallt, vad...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: Sozzi
·
Övr. Hund Vilka här inne har en i sin ägo? Jag är sugen på att skaffa en sen när man blivit duktigare och känner att man skulle klara av det...
2
Svar
31
· Visningar
6 220
Senast: Excellent
·
E
Övr. Hund Halo! Vi har tänkt att skaffa en cocker spaniel. Läst en hel del om dom och har förstått att det är en hel del jobb med deras päls om...
Svar
3
· Visningar
2 034
Senast: emgard98
·
Övr. Hund Har ni hunden, med på jobbet? Hur gick att introducera hund/arbetskollegor? Vad jobbar ni med? Har just nu med min till mitt...
Svar
7
· Visningar
982
Senast: raggarn
·
Övr. Hund Hämtade hem min nya byracka för en vecka sedan, så nu är det väl dags att presentera underverket. Han är en väldigt pigg&aktiv herre...
Svar
17
· Visningar
1 136
Senast: waldorff
·
Övr. Hund Vill göra en tråd tillägnad lilla Selma, som var tvungen att avlivas igår kväll... En cavaliervalp som min syster bara hann äga i 4...
Svar
16
· Visningar
1 124
Senast: _flugan_
·
N
Övr. Hund Börjat fundera rätt mycket ang detta. Under den tid vi haft hunden har det vid flera ggr när man träffat hundar ute, lett till rena...
Svar
6
· Visningar
1 026
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Fattar inte vad som har hänt med Birk. Han beteer sig jätte konstigt! Vi gick ut på promenad nyss, och när vi gått ca 20 meter så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 368
Senast: Centaur
·
I
Övr. Hund Ni som har boxer ganska kan berätta lite om sina hundar. Hårar boxern mycket? Är det en hund som är lättlärd eller är det en gangster...
Svar
8
· Visningar
3 715
Senast: skogsflicka
·
Övr. Hund Hittade en schäfer till avel. och schäfern sägs ju vara brukshundarnas nummer 1. Det syns väl tydligt att det är en hund byggd för att...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
30 792
Senast: PIRU
·
S
Övr. Hund Igår klockan 07:30 tog jag bort tanten, 13½ år gammal. Hon blev dålig i måndags, på tisdagen ringde jag veterinären och bokade tid för...
Svar
5
· Visningar
950
Senast: Gecko
·
Övr. Hund För en stund sedan kom vår 2åriga husky lös, och vår utekanin hade rymt i samma veva. Tyvärr slutade det illa för vår fina kanin:(...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 960
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar