Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Helt uppenbart :bump: Lade ju ett långspår åt Molly igår med 4 vinklar och 2 bloduppehåll. Det fick ligga i nära 6 timmar innan hon...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: Gnist
·
I
Övr. Hund Vad gör man åt folk? Grannen har en häst inhyrd på sommarbete och ägaren till denna häst har någon typ av mindre hund... Har inte tittat...
Svar
4
· Visningar
1 149
Senast: mian1
·
Övr. Hund "Jaha så du är också medlem i xxx brukshundsklubb, Japp, i höst börjar allvaret igen! :) ja min har precis fårr valpar. Jaha, vad har...
Svar
7
· Visningar
842
Övr. Hund Fungerar det att behandla hundar med laser och akupunktur? Om den tex har sträckt sig eller dyl.
Svar
1
· Visningar
666
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund bara inne i huvudet på hunden kanske... Detta sas till mig idag apropå några ganska skarpa kedjeryck i fostringssyfte. Jag...
Svar
6
· Visningar
1 082
Senast: Luff
·
Övr. Hund Min vovva sprättar som en galning efter att hon gjort sina behov ute; gräs, jord och sand bara flyyyger... ibland sprättar hon åt andra...
Svar
4
· Visningar
760
Senast: Charlottee
·
P
Övr. Hund Har funderat fram och tillbaka nu en längre tid på dethär... Som ni kanske vet är min hund opererad i båda korsbanden och såhär långt...
Svar
11
· Visningar
2 776
Senast: Maléne
·
Övr. Hund Hej! Jag och min sambo har letat efter en hund under en längre tid. Vi är ute efter en vuxen hund, rasen spelar nästan ingen roll...
Svar
16
· Visningar
1 383
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Kl är 00:45 och jag har precis pratat med polisen... ute på våran parkering mellan hyreshusen sitter en hund fastbunden i en lycktstolpe...
Svar
18
· Visningar
1 262
Senast: lady_vip
·
E
Övr. Hund har sökt men inte hittat nån tråd om detta.. hur många gånger per dag rastar du din hund? ungefärliga tider för första/sista...
2
Svar
20
· Visningar
2 433
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Kan ni inte sätta in bilder på era "vavvor"? Jag har sökt men inte fått upp något resultat... Jag är inne på att skaffa mig en...
2
Svar
23
· Visningar
2 117
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Och VAD är det för mask? Min 4½ månaders valp har mask! Ibland skiter hon fasta korvar men ibland är det stora diarréblaffor som vid...
Svar
19
· Visningar
1 961
Senast: Mlisa
·
K
Övr. Hund Min syster och hennes familj är på besök här i trakterna. De har med sig sin Portugisiska Vattenhund som i dagarna fick en klippning...
Svar
7
· Visningar
5 231
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Hur är det nu igen? Är det särskilda bestämmelser för att ta med hunden dit eftersom Norge inte är med i EU? Eller är det bara att ha en...
Svar
5
· Visningar
1 448
Övr. Hund Rottweilerhane bortsprungen från Wårby i Stockholm idag(onsdag) på förmiddagen vid 11.00. Mörkt huvud och stor,lystrar till Bonzo...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: citron
·
Övr. Hund Om man vill kolla upp om en hund har ont i höfterna är det lättast att göra det hos veterinär eller vart ska man kolla upp det lättast...
Svar
10
· Visningar
3 409
Senast: Minja
·
Övr. Hund Huliganen har varit halt till och från den senaste tiden. Det har varierat mellan kraftigt halt till bara lite oren, dessemellan...
Svar
11
· Visningar
1 051
Senast: plymen
·
Övr. Hund Och vad gör man då?? :idea: Jo, man går viltspår... Lite bus hans det också med givetvis :D Först ut att hälsa var Minerva och...
Svar
6
· Visningar
815
Senast: Gnist
·
J
Övr. Hund Jag är 23 år och bor i en lägenhet (om det nu har någon betydelse ;)), så ser helst att hunden inte är för "skällig". Jobbar natt och...
Svar
5
· Visningar
894
Senast: Zarro
·
J
Övr. Hund Min schäferhane har börjat ÄTA singel! Vi har hundgårdar där underlaget består av vit singel och vi har haft hundgårdarna i flera år...
2
Svar
32
· Visningar
3 481
Senast: Minerva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18