Vill se era chihuahua

Sv: Vill se era chihuahua

Nä, black & tan är inte värre att få tag på än några andra färger. Förutom helvit då! Hade jag helvita valpar hade man kunnat sälja dem för hur mycket som helst egentligen. Men det är sällan man får några.
Jag stod i kö på en helvit tik hos en uppfödare på Irland. Hon ringde och sa att hon hade fått en, men att en kund från Japan hade bjudit 6000 euro för den. Då var jag tvungen att ge mej, de pengarna lägger jag inte på en hund bara för att den är helvit. Men som sagt, det är sällan de är helvita.

Sätt in en bild på henne så får vi se vad vi kan göra!

Va? Är det så? Blev ju erbjuden att köpa en vit tik som jag sa nej till pga jag inte hade möjlighet att ha hund just då.. Nu har jag ju nästan en vit men det räknas inte =)! Skulle kanske ha slagit till på tiken då och sålt dyrt till Japan :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 234
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 797
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 367
Senast: Hellhound
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025