Sv: Lag ang att få ha hund...
Jo alla som sett mig träna eller sett filmerna jag lagt ut här ser ju klart o tydligt vilken bisarra o gryma träningsmetoder jag kör med. Det är av den anledningen min Lilleman går med viftande svans o bara ber mig om och få arbeta och ser fram i mot nästa uppgift. det brukar lätt bli så på hundar man kör in allt med tvång på hahahahah
det är riktigt jag vet inte vem du är bara hur du ser ut, men du skriver flitigt i detta forum, så du menar att du bara blajar omkring med dina inlägg, vet inte om du använder div hjälpmedel men du förespråkar dessa i dina inlägg, och bara det är illa nog, har träffat hundar som tränas på detta viset som vänt sig mot sin förare och gått till anfall, och det säger allt, sånt ska man inte förespråka på ett forum som har mkt nybörjare och ingen erfarenhet, det kan sluta mkt illa
Jo alla som sett mig träna eller sett filmerna jag lagt ut här ser ju klart o tydligt vilken bisarra o gryma träningsmetoder jag kör med. Det är av den anledningen min Lilleman går med viftande svans o bara ber mig om och få arbeta och ser fram i mot nästa uppgift. det brukar lätt bli så på hundar man kör in allt med tvång på hahahahah