Hund i stallet?

Sv: Hund i stallet?

Min hund är med nästan varje dag till stallet, hon älskar att vara där. Hon är kopplad i en lång lina utanför när jag mockar eller pysslar med hästarna och så får hon vara lös när jag är på ridbanan. Hon följer med när jag kör och rider, fast inte när jag ska träna travaren, då hänger hon inte med.

Hon har varit lös överallt innan men det är hundförbud inne i stallet nu enligt stallägaren.

Sv: Hund i stallet?

Min hund följer med ibland till stallet. Lite krångligt att hålla reda på en busig valp och en busig häst samtidigt.:angel:

Hon vill gärna leka med hästarna och är väldigt närgången osv, vilket kan bli rätt så farligt. Får ta med henne mer senare, när hon är mer tränad.;)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
733
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Övr. Hund Hundägare nuförtiden ringer veterinären för hunden ätit några tomater, riskakor eller chips och åker raka vägen och kräker hunden om den...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
5 494
Senast: monster1
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025