Namn på B?

Sv: Namn på B?

haha han ser ut som en liten råtta. givetvis måste han heta BASIL (för visst hette musen basil mouse?)

Min pappa har haft minst 10-15 hundar och alla döpta med B :crazy:

Benny och Boss var dom jag tyckte mest om så jag gillar dom namnen. Andra hette Bob, Billy och Buzzy (Resten var tikar)

Du vill inte att din hanhund heter Busan eller Bonnie? ;)

:banana: BUddha, bengt, bertil, bobby, basil, bohem, balbir (betyder stark på hindi), bocky, basker, bugatto, bono, bowie, bmw, brad, bingo, bråttom, bravo, bruse, borka, blåtand, byrackan, Brontë,

Tips- testade goola på hundnamn och fick upp en hel hög med länkar på hundnamn;)

Bergagårdens busige Bad Boy
Bergagårdens busige Beckham (dålig fantasi)
Bergagårdens busige Buddy

tyvärr kan jag inte hitta den rätta inspirationen :mad:

MMpersson

Tack så jättemkt för alla bra namnförslag!!

Har dock inte riktigt bestämt mig än..

Uppfödraen kallar honom Birger idag, och mamma föreslår Bu..

Men jag vill nog som sagt skaffa mig en uppfattning om hans personlighet innan jag riktigt spikar, så fortsätt komma med förslag bara. Ju fler att välja bland desto bättre!!!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 001
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: animalasia
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 134
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 910
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18