Vad är detta egentligen?

Sv: Vad är detta egentligen?

Behöll de en valp med dvärgväxt?

Min uppfödare fick några valpar med dvärgväxt i en kull men de avlivades på stört.

*KL*

den är 100% äkta eftersom den är ute på annons på blocket.. tror inte man skulle sätta in en photoshopad bild som annonsbild...

Jo, man kan sätta in en ps-bild som annonsbild.;)Har sätt riktigt usla psförsök på blocket ett antal gånger.

*KL*

den är 100% äkta eftersom den är ute på annons på blocket.. tror inte man skulle sätta in en photoshopad bild som annonsbild...

Du har inte varit inne på best of blocket, ser jag. ;)
Helt klart photoshop!

som jag fattade det så såg hon inte konstig ut näör hon var valp, utan det märktes först när hon vart lite äldre

*kl*

Den ser onekligen lite photoshoppad ut. Om den INTE är det undrar jag hur hundägarna tänkte när de parade hundarna...

Nåväl, i vilket fall är den mer övertygande än korsningen mellan Jack Russel och Dvärgpinscher som jag försökte göra... :angel: ;)

jack-pincher.jpg

*KL*

Aschberg & Co lade ut en photoshopad bild på en perser där så nog kan det finnas manipulerade bilder. ;)

Stackars hund, Om den inte är Photoshopad.:confused:
men ända jag tror det tax rottis...,:confused:

Huvudet ser helt enormt ut! Men gissar på rottis/tax. Funderade en stund över det där med photoshop men kan inte bestämma mig vilket jag tror. En bekant till mig har en staff/tax, fast han ser mkt mer symetrisk ut än den där. (finns bilder på honom här på buke)

*kl*

När vi var i Nepal så såg nästan alla hundar upp i bergen ut så. Jättekorta ben och låånga kroppar.

ja, i annonsen står det dessutom med att "han ser lite lustig ut med sitt stora huvud"... inte för att det är ett klart bevis på att det inte är photoshop, men ändå..
man kan iaf alltid HOPPAS att det är gjort i datorn... så att den stackars hunden inte har så korta ben i verkligheten :crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 798
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 586
Senast: fixi
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
376

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025
  • Ridskoleryttare

Omröstningar