Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som sagt, sålt är sålt, det är inte så mycket du kan göra åt det nu.
Bit i det sura äpplet, och uppför dig vuxet. Med lite tur får du en bra relation till de nya ägarna.
ja du säger det men då undrar ja hur dom kan veta att hunen inte är stulen. Vem som hellst kan skriva ett kvitto.
du får ha precis vilka uppfattningar du vill. Det spelar mig ingen roll du är för mig ganska ointressant i denna diskussion då du bara vrider å vänder på precis allt de man säger.
jag är tämligen säker på att det finns en text på den
"ersättningstamtavla" "kopiastamtavla" eller ngt liknade.
Om Peppsi är din hund har du väl ett kontrakt och/eller ett kvitto på att du köpt honom? Det är ägarbeviset, inte stamtavlan eller vem som står reggad hos SJV.
Det står Dublett på den nya stamtavlan. Har en själv här hemma, efter att en försvunnit i flytten
Nog tolkade jag det här m fl inlägg som att du ska "sätta dit" dem, du säger att det är "möjligt att de spridit rykten om dig" vilket du även ska "avråda henne från". Låter helt klart som att du kan slänga ur dig hotelser hur som helst mot personer som gör sitt jobb, vilket du fullkomligt skiter i då du riktar din ilska mot de som försöker hjälpa hunden istället för mot fd ägaren/din köpare!absolut det är mycket möjligt att hon på hundhemmet spritt ut falsk ryktesspridning om mig. Men ja skulle avråda henne från att göra det Då hon kan åka dit för ärekränkning.
uppföra mig vuxet? Ja de har ja inga problem med! Du har inte läst va ja skrivit överhuvudtaget.