Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Skriver här eftersom ni som har hund kanske har lite koll. Hunden har vart kass i magen några dagar (åtgärdat nu) och sket på både golv...
Svar
8
· Visningar
1 580
Senast: escodobe
·
A
Övr. Hund Klockan 14.30 i morgon somnar älskling in efter 18 fina år. Han har ingen ork kvar längre så det är det minsta vi kan göra för honom...
Svar
13
· Visningar
1 029
Senast: Anteya
·
Övr. Hund Japp,blir bulgarien den 21 augusti-28 augusti,vilket betyder att jag måste lämna bort vovven från 20 aug-29 aug,och jag har redan...
Svar
16
· Visningar
6 175
D
Övr. Hund Idag var vi tvungna att ta bort vår älskade älskade lilla hund, endast 2 år gammal. Tuva som hon hette fick diagnosen Porta Cava Shunt...
Svar
10
· Visningar
932
Senast: Dextrosol
·
S
Övr. Hund Igår var vi på besök hos bekanta. Valpen var med såklart! De har en schäferhane på 4 år och han bara älskar valpar... kanske lite för...
Svar
2
· Visningar
798
Senast: soma
·
Övr. Hund :D Hon är rätt fin :love: Vi har kravlat omkring i ett stort björnide, där det i vintras bodde 1 björnhona och hennes 2...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: Grana
·
Övr. Hund Eller, ja nästan i alla fall.. :angel: Först blir det ju utställning ännu nästa helg och sedan 1½ vecka efter det, blir det en tripp...
Svar
7
· Visningar
773
Senast: Mysgrisen
·
I
Övr. Hund Min lilla DP-valp vill inte äta nu igen. Hon ville inte det för ca. två veckor sedan heller, men började jag ge henne leverpastej i...
Svar
7
· Visningar
830
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Någon som testat ett täcke eller liknande från Back On Track?
Svar
2
· Visningar
866
Senast: _Maria_
·
K
Övr. Hund Hej!! Har en leonberger kille här hemma som blev 9 år nu i Onsdags. Lite nyfken på om fler här på Buke har eller har haft lejon och...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 148
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Hur fungerar det för er med att ha hanhund på besök i ett hem med tikar? I vårt hus bor två tikar. Våra kompisar har hanhundar, och...
Svar
9
· Visningar
1 855
Senast: liten82
·
R
Övr. Hund Stackars kungahuset...vad lär vi oss av detta? jo, håll i jycken! http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1123901,00.html
Svar
8
· Visningar
901
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Jag vet inte om det redan finns en tråd om denna ras. Hittar iaf ingen. Till helgen får jag iaf hem en golden hane som jag ska ha på...
Svar
5
· Visningar
837
Senast: kvandi
·
Övr. Hund :) Nästa helg åker vi och hämtar en liten tjej! :)
Svar
4
· Visningar
881
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Vi har en dobermannhanne på 2,5 år som är rätt kräsen och lite svårfödd, men som är fin i hulllet på Royal Canin 4800. Men - av naturen...
2
Svar
23
· Visningar
2 357
Senast: escodobe
·
Hundträning Igår fyllde Nilla 1 år, hon börjar bli stor tjej nu! Idag var vi nere på fotbollsplanen i området och tränade och lekte. Svårt att få...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: glee
·
B
Övr. Hund Har funderat på det här med hund ett bra tag, känner dock att vi måste hitta ett bra hunddagis alt. dagmatte/husse eftersom vi jobbar 8...
Svar
9
· Visningar
832
Övr. Hund För en fästing menar jag då. Min hund, Donna, får ibland inte en enda fästing på hela sommaren, ibland en eller maximalt två om det är...
Svar
3
· Visningar
703
Senast: Sazalamel
·
Övr. Hund Vad skall en hund kunna när man gör lydnadsprov 1. Vilka moment skall sitta helt ok. lite nyfiken bara :banana:
2 3
Svar
48
· Visningar
2 615
Senast: Rotterö
·
G
Övr. Hund Måste bara få visa... Gry somnade sittande i mitt knä...:rofl::rofl: hon kan somna hur som helst o vr som helst...
Svar
2
· Visningar
713
Senast: goggoman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka