Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har två hundar, en som är nästan 1½ och en som är 5. Har redan planer på nummer tre som bör dyka upp i vårat liv när yngsta är runt tre... Jag älskar hundar
Jag har en (min första), en kooiker på snart ett halvår...
Om några år vill jag ha en till, men då vill jag nog ha en mindre, sällskapshund... Kanske en papillon Två hundar är perfekt antal tycker jag.
jag har två, en labbe på 7 år och en schäfer på 9 år. är väldigt valpsjuk sedan en tid tillbaka, men har inte möjlighet att vara hemma med en valp för tillfället .
har just nu 4 hundar hemma. 3 amstaffar och en schäfer, sen har vi en amstaff som bor hos kompisen som vi har kvar avelsrätten på. sen vet man ju aldrig om och när det dyker upp fler
Hästmänniskan Jag har gjort lite olika, men kommer ta hjälp med min ungponny. Ffa inkörning som jag inte har gjort innan :). Min förhoppning är dock...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.