Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Vilka symtom får hunden om den har borelia? :confused:
Svar
9
· Visningar
14 345
Senast: Och_Aye
·
Q
Övr. Hund Finns det någon hundras, som uppfyller alla eller flertalet av dessa kriterier? * En glad och vänlig hund, som glatt och vänligt...
2
Svar
23
· Visningar
1 796
Senast: Jozze
·
Övr. Hund På SM i falun så knäppte mysboll denna bild. Hunden är ju urgullig men vad är de för ras ??? jag som har GD tycker att de...
2
Svar
22
· Visningar
5 621
Senast: lulski
·
J
Övr. Hund Kanske är jag helt kass på att leta, men hittar ingen där vi kan pressentera vår Jack Russllar. Så kom igen. Presentera era små från...
Svar
3
· Visningar
698
Senast: EmelieR
·
Övr. Hund Såg något mindre vackert igår. Ett par med en mindre terrier sitter i godan ro på en turistanläggning. 10 meter bort går en man...
Svar
2
· Visningar
647
Senast: Zita
·
Övr. Hund Tyska, österrikiska och holländska kennlar döper ju ofta sina hundar till "Ludde von/vom [Kennelnamnet]", liksom italienska och spanska...
2
Svar
22
· Visningar
2 799
Senast: Gabbi
·
L
Övr. Hund Detta kommer bli halvlångt. Vi har problem med våran hund (Noah), vi tog över honom förra året den 19 februari. Sen dess har han blivit...
Svar
18
· Visningar
1 812
Senast: Stormur
·
L
Övr. Hund När mina hundar har ätit så blir dom jätteglada och kommer till mej och vill ha massa klappar och riktigt trycker upp nosarna i knäet på...
Svar
15
· Visningar
2 383
Senast: Miss QT
·
L
Övr. Hund Hej. Är lite nyfiken på vad ni använder för godis som belöning när ni tränar. Jag har en DS på 4 månader och måste alltid dela allt...
Svar
16
· Visningar
1 820
Senast: Lidl
·
Övr. Hund enligt mig iallafall. Inte ser han ut att vara 70 i manken, så söt så. Mer lik en valp i uttrycket än den monsterhanne han är...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 910
Senast: Miss QT
·
C
Övr. Hund Hej! Jag har en liten dröm, om att i framtiden kunna driva ett litet hundpensionat, där folk som tex. ska på semester kan lämna in...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: TwiggyM
·
M
Övr. Hund Jo, har ju skaffat mig ännu en hund. Denna gången blev det en liten Goldenvalp,hane. Han är helt underbar på alla sätt, så extremt mild...
Svar
1
· Visningar
1 836
Senast: midnight Rags
·
P
Övr. Hund Vi ha en blandras på snart ett år. han är helt genomsnäll, älskar allt och alla, specigellt barn. han älskar även katter, bara lite för...
Svar
1
· Visningar
550
Senast: soma
·
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/orebro/story/0,2789,1125773,00.html Att inte ha ryggrad att stå för det h*n gjort!!! Hoppas de får in...
Svar
5
· Visningar
780
Senast: Blueeyes
·
S
Övr. Hund och jag sitter smått chockad över vad hundar kostar idag! Speciellt blandraser, renrasiga har ju alltid varit "dyra" i jämförelse. Och...
Svar
18
· Visningar
1 194
Senast: Ramona
·
L
Övr. Hund Sedan jag skaffade min hund. En blandras. Har jag kommit i diskutioner med en hel del hurvida man borde ha blandras eller inte. Ni har...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: Generalen
·
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Idas
·
S
Övr. Hund Min kompis har en Labrador/doberman tik på 7 år. Som har blivit omplacerad 5 gånger!.. misshandlad osv. Nu kan dom inte ha kvar henne...
Svar
4
· Visningar
638
Senast: Stormur
·
Övr. Hund Nu till helgen så skall vi (jag och min sambo) åka på utställning för första gången med våra hundar. Det skall bli så himla roligt. Jag...
Svar
7
· Visningar
935
Senast: Turali
·
F
Övr. Hund Har ni fått erat PM? Har inte jag och börjar bli lite nojjig...
Svar
1
· Visningar
574
Senast: towe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka