Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Idag hälsade jag på min kusin och hennes man. De bor ute på landet och har tre jakthundar. I alla fall, två av hundarna hade jag inte...
Svar
2
· Visningar
2 765
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ja va på utställning iag, å som ett litet pris fick ja en liten påse med precept foder. Han älskar de. Om de är av nyhetensbehag elelr...
Svar
2
· Visningar
645
Senast: Zita
·
R
Övr. Hund Hej! Jag funderar, (okej då, det är vell fortfarande kvar på "önskedrömmarstadiet" :angel:) att skaffa hund. Men då jag aldrig haft...
Svar
7
· Visningar
960
Senast: Atoxa
·
S
Övr. Hund Hej hej, Nuu vet jag inte riktigt hur jag ska göra för att sätta Slalom i skallen på lille krabaten hemma (kan man säjja såhe :angel: )...
Svar
9
· Visningar
949
Senast: Gilly
·
Övr. Hund Hur går det till? Hur bedöms hunden? Vad gör man? Behöver man träna på nåt speciellt inför detta?
Svar
2
· Visningar
595
Senast: Kimz0r
·
A
Övr. Hund Jag skulle vilja ha lite valpar från min golden hane men måste han ha vunnit jätte mycket då? Ja har varit på en del utställningar och...
Svar
6
· Visningar
869
Övr. Hund Jag har en dobberman hane på snart ett år.. Super go och jätte snäll, och jag undrar lite varför han blis så närgången ibland. Om jag...
2
Svar
23
· Visningar
4 370
Senast: angelo
·
D
Övr. Hund Har en hund som är 6 år samt en valp på 10 veckor. Båda äter Eukanuba men såklart av olika sort. Nu är problemet att de vill såklart äta...
Svar
10
· Visningar
838
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Tyvärr försvann en intressant tråd för ett par dagar sedan, så jag tar upp ett av spåren från den. Det gällde ansvar etc om man har sin...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 670
K
Övr. Hund Jag har eventuellt tänkt köra in syrrans rottis och undrar om det är någon som använder baksele, svängel och draglinor även till hunden...
Svar
1
· Visningar
812
Senast: Dorro
·
E
Övr. Hund Vovven skrämde nästan ihjäl mig här om dagen! Jag var nere vid sjön med ena goldentiken och hennes 10-veckors valp. När jag släppte...
Svar
5
· Visningar
881
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Jag vet i stort sett ingenting om IPO men vet ju att det finns andra här som kan sånt . Jag är nyfiken på en speciell hunds resultat...
Svar
5
· Visningar
1 210
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Har nyligen kommit hem från veterinären med Ronja. Var in för 1 ½ månad sedan och fick då konstaterat att hon hade juverinflammation...
Svar
8
· Visningar
986
Senast: R8n
·
N
Övr. Hund För ca 2timmar sen var jag ute på promenad med hunden. Kommer på en cykelbana och ser längre fram en medelålders man med en svart hund...
Svar
11
· Visningar
1 291
Senast: Ravishing
·
B
Övr. Hund Hej Finns det någon som känner till något om den utställningen här? Tacksam för svar...:bow:
Svar
3
· Visningar
799
Senast: Jaahl
·
Övr. Hund :eek: :eek: :eek: Så gräslig ser en aussie ut om man inte plockar dem :D Zeke är från min förstfödda aussiekull, ingen...
Svar
14
· Visningar
966
Senast: Gnist
·
S
Övr. Hund Ja nu har vi varit ute vid stranden med vår vovve. >Hon äslade det. Vi visse redan att hon älskade vatten har man märkt här hemma men vi...
Svar
2
· Visningar
670
Senast: Zita
·
Övr. Hund Min hund har alltid varit lite halvtaskig i magen, han har ätit royal canin sensible ganska länge nu men utan resultat.. han har alltid...
2
Svar
20
· Visningar
8 519
Senast: Prillan
·
Y
Övr. Hund Så nu kan vi presentera oss med några bilder.. :bump: Hon är en Shetland Sheepdog tik Idag 11v.. Allt har gått så bra sedan hon kom...
2
Svar
22
· Visningar
1 854
Senast: Got2Be
·
B
Övr. Hund Heter Alpcocks Miss Pinglan och tillhör mig!;):love: Hon är bara 7 månader och kolla så högt hon hoppar redan!
Svar
18
· Visningar
1 368
Senast: Denver
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka