Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

R
Övr. Hund Hej! Har en 8 månader gammal Cavalier King Charles Spaniel. Han är otroligt mysig men har vissa påfrestande egenskaper som jag gärna...
Svar
14
· Visningar
5 616
Övr. Hund Hinner man träna, tävla och sköta om två hundar när man har barn och familj och jobbar? Jag är väldigt sugen på att köpa en till...
Svar
9
· Visningar
826
Senast: elmelts
·
Övr. Hund Jag gillar ju att kolla in hund och kattannonser pa natet for att man kan hitta sa roliga eller sota bilder dar... Jag undrar dock om...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 010
Senast: Primrose
·
S
Övr. Hund Jag tror inte att det kan vara så jätte farligt om det skulle bli kvar i hunden, har fått för mig att det torkar och ramlar bort så...
Svar
8
· Visningar
1 911
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Hur gammal ska hunden vara innan man gör MH? Finns det något man ska träna på när man tränar hunden (i största allmänhet) angående MH...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Nu på senare tid har jag märkt att min vovve har börjat morra i olika sitvationer då jag kräver något eller när han inte vill vara med...
Svar
2
· Visningar
796
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Har länge funderat på att skaffa ny hund jag och syrran, men tänkt att vi ska vänta tills vi får en bättre ekonomi. Nu har vi fått...
Svar
7
· Visningar
899
Senast: Nomsan
·
Övr. Hund Vet att tikar är dräktiga runt 63 dygn, men hur är deras löpperioder? Finns det någon chans att man kan få tag i en valp en viss period...
Svar
5
· Visningar
1 536
Senast: Terja
·
Övr. Hund Hihi, har gjort världens klipp :D Har köpt två halsband på hööks för 99 kr st och så hittade jag en tjej som säljer apbilliga...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: wtf
·
Övr. Hund min hund har blivit dålig.. har kräkt till och från i tre veckor. jag har pratat med veterinär men det enda dom säger är att jag ska...
Svar
2
· Visningar
634
Senast: sandra_bure
·
Övr. Hund Hur vanligt är det att ha hunden med på jobbet? Har ni med hunden på ert jobb? Vad jobar ni med? Vad har ni för hund? Vad gör hunden...
2
Svar
24
· Visningar
3 326
Senast: hipphoppare
·
Övr. Hund ja de va den prognosen vi fick på våran 10 månaders valp. vi hittade en knöl på en av halskotorna på ena sidan där halsbandet går...
Svar
8
· Visningar
2 329
Senast: LadySara
·
Övr. Hund jag skulle bara kolla lite vad folk på denna sajten har för uppfattning om hundkläder, mötte igår en liten hund med boots på varje liten...
Svar
9
· Visningar
1 978
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Vilka ska vara med där?? Jag har min DP anmäld där. Kanske kan ha en liten träff???:d vore ju kul om vi blev ett fäng som kan träffas...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 935
Senast: Turali
·
Övr. Hund I söndags fick vi hem vår valp, helt underbart gullig :D Lite rädd och försiktig, men på bara denna veckan har hon tuffat till sig...
Svar
10
· Visningar
1 259
Senast: wtf
·
Övr. Hund Eller rättare sagt, hur mkt kan man "utsätta" en 9v valp för egentligen? Och då syftar jag på tex. promenader (hur långa/länge)? "Får"...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 455
Senast: soma
·
Z
Övr. Hund Såg nyss på Animal Planet. En tjej i USA (var annars?), hade designat små selväskor som man bär hundarna i. Svassade omkring med 2 små...
Svar
13
· Visningar
1 150
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Nu har jag laddat upp med lite frågor allt från utställning till regntäcken :P 1. Om jag har fått ett certifikatkvalite (Ck) på...
Svar
11
· Visningar
1 104
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund :crazy: Det är ju inte klokt vad det hittar på för uttryck, när det kommer till hundar som anfaller andra hundar :eek: Fruktansvärd...
Svar
17
· Visningar
1 385
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Hej jag blir galen snart jag har en hund(stor 70 kg) på ett år som är såå trotsig...Han lyssnar inte!!!! när jag ropar på honnom så...
2
Svar
30
· Visningar
2 567
Senast: Pangare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025