Ransäters utställning??? 29juli

Sv: Ransäters utställning??? 29juli

Såg du mej i kil?? Satt ett gäng med tocken däringa hundar som du har i tältet breve mej.

Såg du mej i kil?? Satt ett gäng med tocken däringa hundar som du har i tältet breve mej.

Japp, jag såg dig, tror jag iaf, men var inte du som visa honom ?

Hade tält ja på ena kortsidan...

ok :) Vilken dag ska ni till ransäter då?

Jag ska dit på lördag, usch blir o gå upp tidigt. Och jag hoppas det inte regnar. Vädret ser inte så lovande ut :crazy:

Ja ska dit på söndagen ja. Blir precis hela dagen också för uppfödaren ville ha med honom i uppfödarklassen åxå. Va nu de är för något.
Blir en lång dag antar jag.

Jag skall åka dit med min kusin å deras familj, som skall ställa ut deras GD-hane. första utställningen för honom... Han är dock typ redan 3år.
Vad ska ni ställa ut för hundar??

Jag skall åka dit med min kusin å deras familj, som skall ställa ut deras GD-hane. första utställningen för honom... Han är dock typ redan 3år.
Vad ska ni ställa ut för hundar??

ja ska ställa ut min dp. vet ej va hans katalognummer är. vart hittar man det?

Det är nummerlappen till utställningen.
Ovanför lappen står det hur många i rasen som är anmälda, hur många hundar som ställs i ringen och när din hund ska in och trava runt.
Typ....;):banana:

Jag ska ställa ut min två cavalierer, blir den första officiella utställningen.

Lånar..

Nu är det klart att jag ska åka dit. Jag ställer på lördagen. Men ingen av mina egna, utan jag ska ställa ut en kompis hund. Hon fick förhinder och kunde inte åka själv.

Knapp*

Hur har det gått för alla??

För oss gick det jättebra :banana:

Vår blev bästa tik bland flattarna men åkte ut mot hannen som kom från samma kennel :D

Hejja! :bump:

För oss var det ju första officielle utställningen,

Lucky tävlade i öppenklass och fick en 2:a, domaren tyckte att han var för blyg, fast det är han ju mot främmande, så det får vi träna på. Men jag är nöjd ändå, var ganska många som fick 2:a så, en fick tom 3:a.

För Bonzo gick det bättre, han tävla i valpklass och fick HP. Sen fick han tävla om BIR valp och vann :)

Min hund fick en 2a. dommaren mätte ut typ varenda dp kändes de som. men han skötte sej bra och i uppfödarklassen blev det en tvåa till =)

Nu är han super trött men måste ändå gnaga på sitt kära vinst ben :rofl:

ok, tvåa är ju bra det också :)

Vi tog lite bilder, men ine många som blev så bra, inga färdiga än iaf.

Har du några bilder då?

Har ni någon mer utstälning planerad här i närheten(värmland) ?

Lånar..

Kompisens hund jag visade blev 3a bästa tik och BIR-veteran. Hon missade precis sitt sista cert, tiken som kom tvåa fick det.
Tiken är 12 år, så hade varit skitkul att få komma hem med sista certet och med en nybliven champion till matte. Men, nära skjuter ingen hare ;)

Jag håller på å laddar upp bilder nu. Några som ja blev riktigt nöjd med =)
DE va nån utställning i hagfors eller munkfors om nån helg, sen kristinehamn och lillerudsdagarna. sen forshaga 16 sep
så de är lite inplanerat =)

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 451
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Fetaost
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Photoshop hjälp
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur