Detta ska enl saljaren vara korsning chihuahua och Yuorkshireterrier!

Sv: Detta ska enl saljaren vara korsning chihuahua och Yuorkshireterrier!

en kompis till mig gick på samma blåsning. "cavalierblandningen" ser numera mest ut som en rottis i labbestorlek.

Och så undrar vissa människor varför det inte alltid är så smart att köpa blandrasvalpar...
"man vet vad man får lika väl som när man köper renrasig hund" har man fått höra ett par gånger.. Håhå-jaja... :smirk:

Sv: Detta ska enl saljaren vara korsning chihuahua och Yuorkshireterrier!

Förhoppningsvis så får du ett kvitto när du köper hunden?
Ideta fall å hade dom satt i hop en liten typ Mapp TILL DEM
Där var bilder från Födseln dom hade kopierat Stamtavlorna på föräldrarna för att försäkra korsinge..Tänk om alla kunnde göra de så att dom vet vad som finns i dem.
Det är ingen som helst garanti! Kan ha tagit vilken stamtavla som helst enda sättet att vara säker är väl nu DNA?

Jag personligen hade aldrig köpt en sådan här Korsning men jag kan väl inte äsga annat än att han är j*vligt söt.
Han får plats i min hand sittandes..Han väger nog inte mer än 1½-2 kg.
Okej våran Chivalp väger 565 gram vid 12 veckor.. Inse skillnaden!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! Hoppas pa att fa lite inspiration fran er kloka bukisar! Jag och min sambo har tva hundar (GSD 4 arig hona, Vastgotaspets 1.5...
Svar
4
· Visningar
1 142
Senast: niardasp
·
Övr. Hund Miss Mandy och jag blev pahoppade av en Finsk Lapphund for ett par veckor sedan och efter det ar hon klart misstanksam mot andra hundar...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 818
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Att jag tanker "lite annorlunda" ibland ar jag medveten om, men jag vill veta HUR annorlunda jag tanker. Hunden i fraga: du kan...
2
Svar
24
· Visningar
4 466
Senast: Bewildered
·
Hundavel & Ras Meet Jesse... Jesse kom till oss lite hastigt och lustigt igar, efter att ha varit hos forra agaren hela.. knappa... 2 veckor. De...
Svar
7
· Visningar
1 213
Senast: Bewildered
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur