Från Rottis till Dvärgpincher?

Sv: Från Rottis till Dvärgpincher?

Men guud så söt! :love: Från vilken kennel?

Nu saknar jag ju inte min dam mindre. För tillfället bor hon hos en vän och ser till att vännen motionerar ordentligt. :angel: :D
Men i September får jag komma hem till min älskade tjej igen. :love:

Hej Aningsfull, tack för värmande ord!
Han är från en kennel som heter Coldwinds.
Pappa är Macho Manolito och mammma är Blanco Pirata Fröken Garbo.
Kastar in bonuskort för att fylla ut tråden ;)

MVH Li

9liten.jpg

8liten-1.jpg

Jaha från Maria. :D
Då har jag träffat din hunds mamma. Måste nog säga att det är den trevligaste dp jag någonsin mött. Var själv såå sugen på en valp från den kullen. ;)

Ja precis!
Garbo ÄR jätte trevlig mentalt och exteriört, det var därför jag "föll" då den mentala biten är minst lika viktigt för mig.
Mina planer är att kora honom, förutom utställningbiten. Vi får se vart vi hamnar ;)
Kanske en DP träff i norrland vore på sin plats?

Mvh Li

Vi har ofta dvärgpinscherträffar här uppe. Oftast i Piteå, Luleå eller Boden. Det är upp till var och en att arrangera och bjuda in de andra. Ofta är vi omkring 10-15 dvärgpinscherägare med hund som träffas och låter hundarna leka och arrangerar små tävlingar. Vi har haft agilitykurs enbart för dvärgpinschrar och kommer att ha fortsättningskurs i höst mest troligt (hoppas det blir så fort som möjligt ;) ).
Så vi är ett glatt gäng som gillar att träffas och prata om favoritämnet - dvärgpinscher. ;)

Här hittar du bilder från den senaste träffen jag var på innan jag flyttade till Norge. :)

http://www.pixbox.se/alb401183

Liknande trådar

Hundavel & Ras Min man och jag har tänkt skaffa valp år 22-23 och han vill helst ha en lakke eller malle valp som vi har haft förut, tillsammans med...
2
Svar
39
· Visningar
4 597
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Hej! Jag är ny här på Bukefalos men har följt sidan i några år och då speciellt Hundar. Jag ska köpa hund om nått år och gillar att...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
10 342
Senast: Tate
·
Hundavel & Ras Hej! Jag är helt ny här inne men har lurat runt och läst en massa trådar.. Som rubriken lyder så är det här ännu en rasvalstråd och...
2
Svar
22
· Visningar
2 886
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Hej, jag planerar på att skaffa en egen hund och är lite inne på en Australian shepherd. Har kollat runt rätt mycket och läst en del om...
Svar
8
· Visningar
4 831
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka