Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Köpte ett scalibor för drygt en månad sedan och gjorde allt enligt anvisningarna. Hunden var inte nybadad och jag schamponerade inte...
Svar
11
· Visningar
1 019
Senast: Grana
·
Övr. Hund Man kan väll lämna hunden hemma. Igår när jag gick ner till krogen klockan åtta möttes jag och min kompis av en skällande jack russel...
Svar
6
· Visningar
868
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund Finns här hos mig :devil: I terriernas hundgård är nätet ca 125 cm högt och både Stromboli & Cassandra har ju tagit sig över det lätt...
Svar
17
· Visningar
1 533
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Frågade i kastreringstråden, men ingen svarade så jag testar så här. Många tog upp risken vid kastrering som argument mot det. Som...
2
Svar
36
· Visningar
2 874
Senast: Sol
·
A
Övr. Hund Har precis blivit med valp-blandras med bla shi tzu, pudel. Vilket försäkringsbolag rekomenderar ni? Billigt? Bra?
Svar
9
· Visningar
1 459
Senast: Kalinsi
·
K
Övr. Hund Jag tänkte visa några bilder på min helgoa Chow Chow hane Simba som kom till mig som omplacering när han var 1år och 10 mån. Jag var...
Svar
10
· Visningar
4 267
Senast: *tove*
·
Övr. Hund Våran (eller rättare sagt mammas:angel:) nya valp:d, pytte, pyttelilla Poppy.
Svar
5
· Visningar
772
Senast: nyponros
·
Övr. Hund *SUCK-himlar med ögonen och pekar fingret åt mig själv, att jag Aldrig lär mig*:smirk: Nåväl, min fråga är nu-kommer hans förbannade...
Svar
11
· Visningar
11 934
Senast: Nikkis
·
F
Övr. Hund Jag undrar om ni vet nån hundras som kan springa lös, inte behööva fööör mycket motion (Vi skulle sjölvklart ge den motion men vi kanske...
Svar
4
· Visningar
799
Senast: Kimz0r
·
L
Övr. Hund Hur stor vikt lägger ni på foder biten till eran hund? Köper ni "märkes" mat eller det som finns i affären? Hur har ni räknat ut vad...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 708
Senast: soffeloffan
·
Övr. Hund En kompis till mig fick fyra valpar för en tid sedan. Är kanske idag 4-5 veckor gamla. 3 av dom är normal stora men den fjärde var...
Svar
9
· Visningar
1 413
Senast: mimmipigg
·
Z
Övr. Hund Låg inatt och tänkte på min papillon jag hade. En trefärgad kille. Vad jag funderade på var att han hade tippade öron, tjocka och tunga...
Svar
1
· Visningar
680
Senast: Grana
·
P
Övr. Hund Vad tyckte ni om det nya hundprogrammet som sändes idag på tvåan. Tyckte ni hans träningsmetoder var bra? :)
2
Svar
30
· Visningar
1 843
Senast: Jolanta
·
Övr. Hund På vår gård har vi hallonbuskar och min ena hund har blivit väldigt intresserad av att krypa in i buskarna. Idag kollade jag vad som var...
Svar
10
· Visningar
1 642
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Min hund har fått nåt konsitgt på båda sidor huvudet. Det är som "skorv", lossnar om man pillar på det. Han kliar sig även titt som...
Svar
16
· Visningar
12 052
·
Övr. Hund Vid vilken ålder ska igenkligen man börja gå med hunden i koppel? efter att den blivit rumsren? tidigare? senare? Jag har ingen aning så...
Svar
7
· Visningar
899
Senast: Gabbi
·
N
Övr. Hund I sommarstugan har vi ett träd med ngn typ av små körsbär på. Kallas rent allmänt för "fågelbär", då det är såna där sura rackare osm...
Svar
2
· Visningar
4 173
Senast: Edit pjaf
·
S
Övr. Hund Jag passade grannens blandis-tik för någon vecka sedan men har inte hunnit att lägga in bilderna :) Så nuu gör jag det :angel: Nosaa...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: soffeloffan
·
Övr. Hund Är det någon mer än jag som ska dit och tävla?
Svar
8
· Visningar
1 292
Senast: Kamomilla
·
D
Övr. Hund Hej på er! Jag har en 5-månaders BC-tik. För några veckor sedan blev hon halt på ena bakbenet och vi tänkte kontakta veterinär, men...
Svar
6
· Visningar
1 542
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Hingstvalsfunderingar 2025