Sv: Foder

Men enligt han i saffären skulle man märka skillnad på två veck9or o de skulle den lilla påsen lätt räcka till sa han...

Jag brukar alltid köpa de som Uppfödaren rekomenderar.
Sen behöver det inte vara så att ju dyrare mat ju bättre är den.
Men klart innehållet är viktigt.
Jag ger mina siberian husky Royal Canin uppfödarna hade de och jag tycker att pälsen blir perfekt av fodret!
Visst de kostar MEN det är de värt!

Jag hade Pedigree ADVANCE Junior Maxi till Min Heavy. kostade nog runt 650kronor i månaden men det var det värt tyckte jag. Blank och fin päls och alltid en välmående hund:)

Jag ger Eukanuba till min. Kanske lite dyrare än annat, men det finns iallfall i djuraffären :bow: Uppfödaren har alltid gett sina hundar det och vi följde efter till Tova. Hon får 1 dl varje morgon och kväll med lite filmjölk. :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
518
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 597
Senast: fixi
·
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
669
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp