Skydds läger.

Sv: Skydds läger.

Och mig ringde du inte minsann. Lille Fjant kunde ha uträttat storverk i korg, höhö.

Allvarligt, du får säga till nästa gång du ska träna svenskt.

Ville inte ha med dig på lägret ville ha tyst o lungt förstår du väl :rofl:

Han gjorde verkligen bra ifrån sig kan jag lova han gick i hårt i mag trakten så figgen fick ont o fick använda tjockare stötväst. Vi kör alltid svensk nu på hemma front och IPO med det andra tränings gänget.

Tyst och lugnt?

Bah, du måste mena tråkigt. Tänk hur lite prat från Jadzia kan förgylla en dag.

Trodde inte du gillade svenskskydd Piru;)
Kul med en rottis i skyddet, vilka linjer härstammar han ifrån, skull han duga till väktar/polishund tror du?
En annan fråga, har du sett figgen på bilden egna hund någon gång, working heroes bailey, är det en rejäl skyddshund? Skicka gärna ett PM om du inte vill svara här.

Trodde inte du gillade svenskskydd Piru;)
Kul med en rottis i skyddet, vilka linjer härstammar han ifrån, skull han duga till väktar/polishund tror du?
En annan fråga, har du sett figgen på bilden egna hund någon gång, working heroes bailey, är det en rejäl skyddshund? Skicka gärna ett PM om du inte vill svara här.

Jo visst det är inget fel alls på svensskyddet alls men tycker det blir på så¨låg nivå när inte ens hundar stöter med munkorgen längre o ändå får poäng.

Jag kan inget om Rottis linjer Swaigerwappen hundar och flatbakkens , ulvs-väsby hundar.
Han klarat ett L-test det är jag övertygad om, otroligt miljöstark, öppen , och en stor kamp. Men nån perfekt väktarhund blir han inte då han saknar det sista allvaret tycker jag, en del säger annat att det tar han till när det blir mörkt. För man ser en otrolig skillnad på han på plan för där har han löst allt dom utsätter han för innan det hänt. men vi testa han ute på ett industriområde mörkt o som överraskning då vart jag förvånad hur förbannad han faktiskt blev o vill angripa.

Kent är jag upplärd av en mycket trevlig herre. jag var ofta o träna med han o Dan förr.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka