Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

E
Övr. Hund Fick ett PM där det stod att man gärna ville se min lilla charmknutte, och jag är ju inte sen med att göra henne till vilje så här är...
2
Svar
28
· Visningar
2 416
Senast: elezdam
·
B
Övr. Hund Har en hund som jag haft som valp.. Då jag fick hem henne var hon livrädd för mig och min sambo.. Vi fick inte komma nära henne och...
Svar
6
· Visningar
744
Senast: toughcookie
·
P
Övr. Hund Vissa bilder på din hund :)
2
Svar
38
· Visningar
2 435
Övr. Hund Har fått ett problem... Har två st. Jack Russel Terriers (tikar), en som är 8 år och en som nyss fyllt 1 år. Ända sen vi köpte den nya...
Svar
5
· Visningar
702
Senast: Jaahl
·
W
Övr. Hund Det är ju så att jag fått hem ytterligare en liten hund och behöver nu köpa fler grejer :) Har nån nåt bra tips på butiker som säljer...
Svar
1
· Visningar
616
Senast: Primrose
·
L
Övr. Hund min hund irma på 9 månader har en grön/gul rinnande gegga i höger öga, de är aningen rött men inte mycke alls. samt att ja upptäckte...
Svar
3
· Visningar
1 048
Senast: Zita
·
Övr. Hund Jag har fått för mig att en Jack Russel ska vara ganska lågställd, men såg härom dagen en som hade väldigt långa ben och lite kortare...
Svar
9
· Visningar
7 114
Senast: Etoile
·
F
Övr. Hund Finns det nån som vet en lurvig hundras?, helst liten. Tacksam för svar!;)
Svar
8
· Visningar
2 142
Senast: Centaur
·
D
Övr. Hund Hej!! Min valp på 12 veckor har fått kala fläckar på kroppen o i nacken, vad kan det vara?? Hon kliar inte sig onormalt mycket, och...
Svar
6
· Visningar
2 691
Senast: citron
·
D
Övr. Hund Jag har pratat med en som skall sälja sin hund, en yorkshireblandning. Dom har testat olika metoder för han skäller hela tiden.. Vad...
Svar
2
· Visningar
926
Senast: dockan_
·
Övr. Hund Jag har en yorkshireterrier som nu är 7år. I jämförelse med andra småhundar så är han ganska "tråkig", d.v.s han är väldigt långsam...
Svar
1
· Visningar
822
Senast: Zita
·
Övr. Hund Är det nån fler här som ska till inoff utställning i Bjurholm den 12/8 nu har jag anmält valparna till deras första utställning...
Svar
3
· Visningar
609
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Vätska i öronlappen,vad är det? Jag har en skottehane på 7 år som älskar att bada.Nu igår när han badat såg jag att hans ena öronlapp...
Svar
4
· Visningar
1 424
Q
Övr. Hund Var på första veterinär besöket för att vaccinera vår 12v. valp. Eftersom hon har kliat sig mer än vad jag tycker är normalt passade jag...
Svar
3
· Visningar
976
Senast: Qira
·
Övr. Hund Vi köpte min hund(-shiba) i februari, uppfödaren hade även huskysar som min sambo blev lite kär i.. i April sa uppfödaren att h*n skulle...
Svar
3
· Visningar
790
Senast: Linduzz
·
V
Övr. Hund min svärmor och svärfars hund har ett problem eller dom har problem med hunden och jag tänkte få hjälp av er hunden har nu efter en...
Svar
5
· Visningar
2 197
Senast: vickis-pajala
·
Q
Övr. Hund Vilken hundras skulle passa mig :confused: Jag är mycket ute och går och cycklar och vill därför ha en hund som kan följa med mig på...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 429
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Taget i rätt ögonblick! Min herre har snurrat ihop sina ben i ett busigt språng, lillen är 2dm uppe i luften med raka ben, och skuggan...
Svar
2
· Visningar
789
I
Övr. Hund Vart hittar man de bästa/billigaste eller mest prisvärda burarna? :) Vart köpte du din?
Svar
7
· Visningar
790
Senast: Milosari
·
F
Övr. Hund Nu har den ena killen fått Löss IGEN!!! DETA ÄR 5 GÅNGEN I ÅR.. Den andra har klarat sig som tur är.. Nu är dom badade bådda två men...
Svar
14
· Visningar
1 221
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka