Vilken hund?

Sv: Vilken hund?

Du gapar för stort.Ingen som jag kan se har påstått det! Kan du?:D

Vad snackar du om?Jag svarade på bebbens inlägg!Vad skrev jag till dig ?:confused:

Läs inlägg #58 igen och se bredvid i högra hörnet vem du har svarat ..

Nog för att jag ibland kan läsa slarvigt, men Calazirya och Bebben är ju inte det minsta likt!

Men var det inte rätt uppenbart att hon inte menade dig..?

suck

Nja det var väl därför jag frågade först , eller skrev att jag inte hade skrivit något om Sarloos !!

Vad suckar du över ?

Gäspa istället nu när det snart är natt ;)

Dessutom kan det ju vara bra att veta hur det fungera så det inte blir onödiga missförstånd ...

Jag skrev allmänt om inlägg 58.Sen hur sidan lägger upp mina svar har inte jag någon aning om.Jag tryckte inte på något speciellt sett iallafall.:confused:

Nej jag försöker förklara hur forumet fungerar :)

Om du vill svara på en specifikt inlägg så trycker du på "Citat-svar"

Om du vill Svara rent allmänt på en användare så använder du : Svara på detta eller Snabb-svar

Men du "ska" använda den användares svarsknapp som du vill rikta ditt svar till.

Då står det högst upp i högra hörnet på ditt inlägg ex:
Svar på Sv: Vilken hund? av Calazirya

Då vet andra användare att du riktar ditt svar till mig :)

Om du bara vill tillföra diskussion något allmänt så använder du den användares svarsknapp som startade tråden !

Hänger du med ?

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 474
Senast: ii-ssa
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 556
Senast: Cissi_ma
·
Hundavel & Ras Hejsan, skulle behöva lite rastips på en hund ni tror skulle passa mig. Har tidigare haft boxer och älskar rasen men pga sjukdomsrisken...
2
Svar
33
· Visningar
3 531
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar