Inget CERT idag

Sv: Inget CERT idag

Protestera och lev om lite.

Tycker förslaget om slutmätning är lysande, och borde införas på alla raser där höjden är relevant.

Vi får väl se vad det leder till med de 2 mail jag skickat idag.. Ett till älghundklubben och ett till den lokala klubben :cool:

Det enda riktigt roliga med i går var att katten hittade hem efter en månad i skogen :D

Han följde ju med mig när jag skulle lägga spår åt Molly, men stannade kvar där nere och när jag kom ner igen var han borta, så jag tog för givet att han ledsnade på att vänta och gick hem igen. Det gjorde han inte och som vi gått där i skogen och lockat och ropat utan att vare sig se eller höra av honom så trodde vi han var tagen av något rovdjur, men igår när vi kom hem låg han på svärmors bro och väntade :love:

Så jag har frångått det normala idag och köpt honom en burk med kattmat som komplement till torrfodret :angel:

Han är dock i bra form och har inte tappat så mycket i vikt, vilket tyder på att det är gott om smådjur i skogen i år :cool:

Ska bara fixa dem till rätt storlek bara :p I går hade jag ingen fotograf :( så det blir mest från lördagen

Kan ju börja med att upplysa om att det blåste en del igår..

Blst_2_mindre.jpg

Blst_1_mindre.jpg

Stromboli_bordet_mindre.jpg

Stromboli_st_mindre.jpg

Stromboli_huvud_mindre.jpg

Tita_st_mindre.jpg

Tita_bordet_mindre.jpg

Spana in steget på lilla Minerva... 9 månader bara :banana:

Minerva_spring_mindre.jpg

Sedan tre bilder från igår. Bara på ringside..

Det ska vara roligt att vara på utställning :angel:

Bus_2_mindre.jpg

Bus_1_mindre.jpg

Och hon är ju bara så fin..:love:

Molly_sitt_mindre.jpg

Det ser ut som att Tita håller på att blåsa bort på första bilden:rofl:

Molly på nedersta? Jättevacker:love:

Ni är lika tjusiga som vanligt:D!

Inte var det mycket som höll henne på backen när det blåste som värst och hon stod med bredsidan mot vinden
:rofl::rofl::rofl::rofl:

Visst är det Molly på sista bilden och hon är ju bara så fin den tiken :love:

Såg du: magen krymper stadigt :D :D Nu är den ju rätt ok :devil:

Så lång kan jag nog inte sträcka mig i magfrågan, men den har ju krympt lite i allafall.. :D

Cacib, BIR, BIG-R i grupp 3 samt Bästa uppfödargrupp och Bästa avelsgrupp på lördagen!

Nöjda som bara den! :bump::bump::bump::bump::banana::banana:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 600
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 245
Senast: Hermelin
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 041
Senast: Liran
·
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka