Fattar ingenting. . . :( *längre tråd*

Sv: Fattar ingenting. . . :( *längre tråd*

ja det låter ju verkligen som ni har tänkt efter ordentligt innan ni skaffar ett liv som ni sedan ska ha ansvar för i tio år eller mer *suck*.

skaffa ALDRIG ALDRIG hund tillsammans med någon. EN person ska vara ansvarig. det är alldeles för vanligt med strul vid separationer.

Och jag fattar inte varför du gav tillbaka hunden utan att ha fått Alla pengar tillbaka, jag menar-inte fan går man till H&M och lämnar tillbaka en klänning därifrån utan att ha fått pengarna tillbaka först, eller hur?:smirk:

Tycker synd dom hunden, som får pendla mellan olika människor/hem-du borde ha tänkt efter en extra gång innan du ens Tog hem den från början, du skrev ju så fint "fan jag vill ju ha honom.." Varför vill du helt plötsligt inte ha hunden?
Hade du stått på dig och gjort allt rätt från början och fixat över hunden på dig så hade du haft kvar den och sedan sluppit fd ägarna för gott-då hade han ju varit Din hund.

Men han var tydligen inte värt besväret så varför tycker DU nu synd om honom över att han nu får sitta i en bur dagarna långa?

Blir lite irriterad på dig faktiskt...

Håller med de föregående...

tycke rdet låter som om det finns mer än en strulputte i den här historien!:mad:

Är ni verkligen säkra på att ni ska ha hund överhuvudtaget ännu???

Jag vill inte ha den valpen - med den ägaren.

DU hade ju blivit ägare på den om du bara gjort som polisen sa. Sen hade du sluppit de människorna. Och varför svara överhuvudtaget om hon tjattrar på msn??

Stackars hund... Hoppas den får ett nytt BRA hem nu då. :(

Tycker du synd om hunden går det ju att anmäla ägaren till djurmyndigheten, då det är förbjudet att ha hundar mer än tillfälligt i bur.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Efter att ha haft några kullar efter uppehåll och dessutom haft kontakt med andra uppfödare och organisationer så vill jag reflektera...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
12 212
Senast: nullo-modo
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 797
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 333
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Ni som tar med hunden på jobbet - vad jobbar ni med? Hej! Jag har planerat att skaffa hund under ett drygt år nu. Jag har erfarenhet...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 174

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka