Ensam valp?!

Sv: Ensam valp?!

Vi har nu skaffat dagmatte för alla som undrar. hon kommer finnas för valpen en långtid framöver

Hur hittade du henne? :) Har själv en 4 månaders valp här som kommer vara ensam några h/dag om några veckor...

Till alla: Vad gör alla som skaffat valp under sommaren/semestern?! Hittar alla dagmatte eller tar med den till jobbet?

Hur hittade du henne? :) Har själv en 4 månaders valp här som kommer vara ensam några h/dag om några veckor...

Till alla: Vad gör alla som skaffat valp under sommaren/semestern?! Hittar alla dagmatte eller tar med den till jobbet?

Hittade och hittade det är våran granne:smirk: men hon har haft samma ras så hon är medveten om vad som behövs m.m.

Min är på jobbet. Chefen säger att det är perfekt. Han får en hund att gosa med, men säger att han slipper betala maten och reparationerna.

Min är på jobbet. Chefen säger att det är perfekt. Han får en hund att gosa med, men säger att han slipper betala maten och reparationerna.

Svarar dig, men allmänt till er som kan ta med hunden - vad har ni för jobb? Kontorsjobb eller andra sorter?

är arbetslös....ska bli mamma i september. har varit arbetslös under en ganska lång tid nu, df har jag inte behövt en dagmatte. när bebis kommer ut så ställer min pappa upp när det behövs för hunden.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 237
Senast: Kajsalisa
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 484
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Hej! Vi har en valp här på 4+ veckor som har lite problem med blötlagt foder, vi försöker ge han några kulor om dagen av maten vi har...
Svar
18
· Visningar
1 086
Senast: Maniac123
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka